Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor mange ganger skal jeg si det, urin er ikke sterilt. Wikipedia - Urine Urine is a sterile (in the absence of a disease condition), liquid Come again, miss? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor mange ganger skal jeg si det, urin er ikke sterilt. Wikipedia - Urine Urine is a sterile (in the absence of a disease condition), liquid Come again, miss? Wikipedia har ikke doktorgrad! Ikke stol på alt som står der! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Åhhh Slimda, det er sterilt i kroppen men ikke utfor kroppen! google det så får du mange treff. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor mange ganger skal jeg si det, urin er ikke sterilt. Wikipedia - Urine Urine is a sterile (in the absence of a disease condition), liquid Come again, miss? Selv om jeg er enig med deg om at det er sterilt, så er det ikke akkurat mye kredibilitet i å bruke wikipedia som kilde Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Knotnisser! åhhh. Det er jo ikke noe og mene eller ikke, fakta er fakta. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7203571 http://guru.sol.no/question/helse-sex-og-samliv/er-urin-sterilt http://www.klara-klok.no/wips/453389532/caseId/1627431709 Første linkene jeg fant ved google. Endret 7. februar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Wikipedia kan trygt brukes til slike standard-ting som det der. Men jo, Urin er sterilt, selv om du tisser det ut. Dette er såklart avhengig av at du har en hygiene i underlivet som tilsier at det er rent. Det hjelper også om du drar bak forhud evt sprer kjønnsleppene for minst mulig kontakt. The Naked Scientists Yahoo Answer SciForums AllNurses.com Flere kilder? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Knotnisser! åhhh. Det er jo ikke noe og mene eller ikke, fakta er fakta. http://www.nrk.no/he...sstil/1.7203571 http://guru.sol.no/q...er-urin-sterilt http://www.klara-klo...seId/1627431709 Første linkene jeg fant ved google. Urin består av vann og avfallsstoffer som utskilles fra nyrene. I utgangspunktet inneholder urin (stort sett) lite bakterier når den forlater kroppen, men i møte med luft, eksploderer bakterieinnholdet etter kort tid. Å bruke urin til å behandle plager og småskader (finnes mange kjerringråd om dette, f.eks. om at det skal hjelpe å påføre urin dersom man har brent seg på brennmanet) er derfor overhodet ikke hensiktsmessig og i noen tilfeller skadelig. Å tisse i dusjen, slik artikkelen du sikter til skriver om, vil også føre til at dusjen blir svært uhygenisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Beklager, men hadde en blære jeg måtte tømme. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 For det første skyller man det jo ned i avløpet, og for det andre så regner jeg med at de fleste rengjør dusjen en gang i blant (to ganger i uka her). Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 For det første skyller man det jo ned i avløpet, og for det andre så regner jeg med at de fleste rengjør dusjen en gang i blant (to ganger i uka her). Tingen er at tisset ditt fordamper! slik at dogget på speilet, ikke er vann, men tisset ditt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tviler sterkt på at folk flest desifiniserer dusjene sine 2 ganger i uka. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Herregud, få nå en ende på denne diskusjonen da. Jeg går og tar meg en røyk, så skal jeg drekke store mengder kaffe før jeg eventuelt vurderer å spise noe (hvilket jeg ikke har gjort enda i dag) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er ikke noe å diskutere, fakta er fakta. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sitter på skolen og skriver om propaganda. Har noen tips til hva jeg kan lage? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det her må være den sykeste sangen jeg har hørt Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sitter på skolen og skriver om propaganda. Har noen tips til hva jeg kan lage? Tja det meste av politikk fra den rødgrønne siden er jo propaganda :O Skal du skrive om propaganda i et spesielt land, på en spesielt tid? (klassiske her blir jo nazi tyskland) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tja det meste av politikk fra den rødgrønne siden er jo propaganda :O Skal du skrive om propaganda i et spesielt land, på en spesielt tid? (klassiske her blir jo nazi tyskland) Det var det jeg tenkte selv. Noe stereotypisk politiske greier. Overdrive vanvittig. Ikke noe spesielt land, tid eller tema. Så, sånn sett er det veldig fritt. Men jeg har lyst til å ta et kontroversielt tema som virker splittende på folk. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tja det meste av politikk fra den rødgrønne siden er jo propaganda :O Skal du skrive om propaganda i et spesielt land, på en spesielt tid? (klassiske her blir jo nazi tyskland) Jeg fant en stripe om deg idag. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tja det meste av politikk fra den rødgrønne siden er jo propaganda :O Skal du skrive om propaganda i et spesielt land, på en spesielt tid? (klassiske her blir jo nazi tyskland) Det var det jeg tenkte selv. Noe stereotypisk politiske greier. Overdrive vanvittig. Ikke noe spesielt land, tid eller tema. Så, sånn sett er det veldig fritt. Men jeg har lyst til å ta et kontroversielt tema som virker splittende på folk. Du kan jo beskylde Feminister for og spre propaganda når de sier stripping er kvinnefiendtlig osv..... Hasj propaganda, Prostitusjon og EU, det finnes mye gøy der Tja det meste av politikk fra den rødgrønne siden er jo propaganda :O Skal du skrive om propaganda i et spesielt land, på en spesielt tid? (klassiske her blir jo nazi tyskland) Jeg fant en stripe om deg idag. *bilde* Kan hende jeg har skrive feil som han, men jeg er ingen rasist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg