Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tisset i dusjen senest i går. Og komponerte en liten sang om det i hodet mitt.

Du setter pris på å vaske deg selv i din egen urin? du liker også tankegangen med at urinen fordamper og legger seg på alt av ting inne i rommet? (les: tannbørste)

Lenke til kommentar

Du setter pris på å vaske deg selv i din egen urin? du liker også tankegangen med at urinen fordamper og legger seg på alt av ting inne i rommet? (les: tannbørste)

Aldri hørt om dråpesmitte ? Når du tisser i do og skyller ned så flyr det masse små dråper i luften som setter seg overalt. Tror Mythbusters testet dette.

Lenke til kommentar

Dusjen står i badet. Tannbørsta står på badet. Du tisser på badet. Tannbørsta står på badet. Urinen fordamper utover badet. Tannbørsta står på badet.

Evt er det å ikke bry seg om det. Urin er sterilt.

Så man bør altså heller ikke ha tannbørsten i samme rom som toalettet, fordi man gjerne tisser i toalettet?

Urin er sterilt ja, men det er fortsatt avfall.

Lenke til kommentar

Dusjen står i badet. Tannbørsta står på badet. Du tisser på badet. Tannbørsta står på badet. Urinen fordamper utover badet. Tannbørsta står på badet.

Evt er det å ikke bry seg om det. Urin er sterilt.

Uansett om det er sterilt eller ikke, så er det ekkelt!

Aldri hørt om dråpesmitte ? Når du tisser i do og skyller ned så flyr det masse små dråper i luften som setter seg overalt. Tror Mythbusters testet dette.

Jo de testet dette, viss du tar ned dolokket så hjelper det veldig! Tipper det og tisse i dusjen er det verste du kan gjøre!

Hvor mange ganger skal jeg si det, urin er ikke sterilt.

Ekkelt er det uansett!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...