Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gypsy dukker opp alle steder hvor emnet er kontroversielt og er moralpoliti Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Han mener at du hopper innom kontroversielle temaer og er moralpoliti. Ser iallefall ut som det er det han mener. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mener å finne Gypsy mange steder hvor temaet kan ha värt noe som f.eks pissing i dusjen, sex med dyr o.l og komme som "moralpoliti". Sier meg ikke uenig i alt du skriver, men litt selvironi må du ha Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Yes. Er ikke dette et diskusjonsforum da, hvor man skal si sin mening? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tisset i dusjen senest i går. Og komponerte en liten sang om det i hodet mitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Godt å vite. Har lurt på det lenge Bytex. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tisset i dusjen senest i går. Og komponerte en liten sang om det i hodet mitt. Du setter pris på å vaske deg selv i din egen urin? du liker også tankegangen med at urinen fordamper og legger seg på alt av ting inne i rommet? (les: tannbørste) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du setter pris på å vaske deg selv i din egen urin? du liker også tankegangen med at urinen fordamper og legger seg på alt av ting inne i rommet? (les: tannbørste) Hvem i all verden har tannbørste i dusjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dusjen står i badet. Tannbørsta står på badet. Du tisser på badet. Tannbørsta står på badet. Urinen fordamper utover badet. Tannbørsta står på badet. Evt er det å ikke bry seg om det. Urin er sterilt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du setter pris på å vaske deg selv i din egen urin? du liker også tankegangen med at urinen fordamper og legger seg på alt av ting inne i rommet? (les: tannbørste) Aldri hørt om dråpesmitte ? Når du tisser i do og skyller ned så flyr det masse små dråper i luften som setter seg overalt. Tror Mythbusters testet dette. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dusjen står i badet. Tannbørsta står på badet. Du tisser på badet. Tannbørsta står på badet. Urinen fordamper utover badet. Tannbørsta står på badet. Evt er det å ikke bry seg om det. Urin er sterilt. Så man bør altså heller ikke ha tannbørsten i samme rom som toalettet, fordi man gjerne tisser i toalettet? Urin er sterilt ja, men det er fortsatt avfall. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fant nettopp ut at klassens desidert peneste jente er kristen, mind blown. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Min tannkost står i et skap. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor mange ganger skal jeg si det, urin er ikke sterilt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fant nettopp ut at klassens desidert peneste jente er kristen, mind blown. Go for it! Min personlige erfaring er at kristne jenter er de lauseste, mest horete jentene som er. Hvor mange ganger skal jeg si det, urin er ikke sterilt. 27 ganger til. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dusjen står i badet. Tannbørsta står på badet. Du tisser på badet. Tannbørsta står på badet. Urinen fordamper utover badet. Tannbørsta står på badet. Evt er det å ikke bry seg om det. Urin er sterilt. Uansett om det er sterilt eller ikke, så er det ekkelt! Du setter pris på å vaske deg selv i din egen urin? du liker også tankegangen med at urinen fordamper og legger seg på alt av ting inne i rommet? (les: tannbørste) Aldri hørt om dråpesmitte ? Når du tisser i do og skyller ned så flyr det masse små dråper i luften som setter seg overalt. Tror Mythbusters testet dette. Jo de testet dette, viss du tar ned dolokket så hjelper det veldig! Tipper det og tisse i dusjen er det verste du kan gjøre! Hvor mange ganger skal jeg si det, urin er ikke sterilt. Ekkelt er det uansett! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Romis! hvor har du gjemt deg? Har såvidt vært på forumet i det siste. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Faen så paraonide folk skal være om germs og annet guffent her da. Dere er vel typene til å kjøpe ny dyne hver 14.dag også, tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg