Latias Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nei, både Super Bowl og Amelie får terningkast 1 Enn Rybak da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Kan ikke en eneste regel i amerikansk fotball og skjønner ikke et døyt når jeg prøver å se på en kamp. Superbowl eller ei. Ser bare masse bolere som hopper på hverandre og tryner hvert 10. sekund. Og dette får de nok penger til å komme på MTV Cribs av, og ha 6 millionklassebiler utafor huset og sponsede leskedrikker i kjøleskapet. Endret 7. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Rybak får 2, fordi han hærpa fela på konsert. Artig Når jeg tenker meg om er det mye jeg gir terningkast 1 her i verden, må slutte å tenke negativt. Skal heller starte å tenke på solskinn og sånt.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I'm walking on sunshine, woooooooooooah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I'm walking on sunshine, woooooooooooah Could this be the end? Is this the way I'll die? Sitting here alone... No-one by my side... I don't understand. I feel that I deserve this. What did I do wrong? I just don't understand. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Var forumet nede i natt? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fikk du mareritt? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kan ikke en eneste regel i amerikansk fotball og skjønner ikke et døyt når jeg prøver å se på en kamp. Superbowl eller ei. Ser bare masse bolere som hopper på hverandre og tryner hvert 10. sekund. Og dette får de nok penger til å komme på MTV Cribs av, og ha 6 millionklassebiler utafor huset og sponsede leskedrikker i kjøleskapet. Du fikk ikke med deg han som forsikret håret sitt for 1mil dollar! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I'm walking on sunshine, woooooooooooah Could this be the end? Is this the way I'll die? Sitting here alone... No-one by my side... I don't understand. I feel that I deserve this. What did I do wrong? I just don't understand. Jeg høyner med Electric Light Orchestra! Sun is shinin' in the sky There ain't a cloud in sight It's stopped rainin' ev'rybody's in a play And don't you know It's a beautiful new day hey,hey Det er sol i sinnet, ikke ute Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kun 3.5 arbeidsdager til jeg tar en fortjent langhelg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hver dag er som helg for meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hver dag er en fest!! Neida, alle vet det er løgn e: Skulle ønske jeg bodde i Kardemommeby Endret 7. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hver dag er som helg for meg. Hei! Lenge siden! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Romis! hvor har du gjemt deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Han har gjort som meg, trappet ned hele DNFK-tullet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Godt mulig, er her sjelden selv så vet ikke helt vem som er aktive og ikke. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så jävla mye fjas om Super Bowl, til og med på forsiden på Dagbladet nå. Det er derimot nesten ingen interesse blant media og ikke minst folk angående det som skjer i Egypt, herregud min misantropi öker hver dag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes du er i denne tråden relativt konstant, jeg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så jävla mye fjas om Super Bowl, til og med på forsiden på Dagbladet nå. Det er derimot nesten ingen interesse blant media og ikke minst folk angående det som skjer i Egypt, herregud min misantropi öker hver dag. Syns det er deilig med en pause fra Egypt bråket! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 For ikke å glemme Amelie saken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg