MrLuni Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er det ikke egen NFL tråd da? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor har alle plutselig fått så stor interesse av amerikans fotball? altså, de som ser på super bowl her i Norge, hvor mange av dem ser vanligvis på andre NFL-kamper? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva kommer det av at Diskusjon.no enda ikke er nede for oppdatering ? Ble oppdateringen utsatt pga superbowl ? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har aldri fulgt med på NFL før. Fikk med meg superbowl ifjor da, men det va for showets del. Nå tengte jeg skulle sjekke om det er noe interesant, og det er det faktisk Men ja merker at det er plutselig stor "interesse" for sporten her i Norge, veit ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Var vel sist super bowl, at den store hypen kom....... har sett litt kamper i Norge, ikke at det er i nærheten av de amerikanske men ser de som er utvekslingselever blir jo helt hekta! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva kommer det av at Diskusjon.no enda ikke er nede for oppdatering ? Ble oppdateringen utsatt pga superbowl ? Nei det er noe de høyere tekniske sjefer må svare for. Var det de som leverer serverene til Mediahuset Tek som skulle gjøre litt finpussing så..vi får sjå. Jeg har aldri fulgt med på NFL før. Fikk med meg superbowl ifjor da, men det va for showets del. Nå tengte jeg skulle sjekke om det er noe interesant, og det er det faktisk Men ja merker at det er plutselig stor "interesse" for sporten her i Norge, veit ikke hvorfor... Det var faktisk ganske spennende. Hadde neppe sittet oppe å sett på det hvis jeg hadde arbeidsdag rett etterpå men har man nattevakt så har man nattevakt. Bare 2 timer og 10 min igjen nå! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 How many people here have telekinetic powers? Raise my hand. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg kan drepe hele kafeen med en kommentar. *raises hand* Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Etter super bowl, så kommer super blå mandag! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg syns det er godt det finnes organisasjoner som kjemper mot islamisering av europa. Spesielt da de blindt overser amerikaniseringen. Good job. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hører jeg mer pjatt om super bowl nå tar jeg selvmord med kniv, er så lei Endret 7. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, pratet har jo nesten vart EN HEL dag. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hører jeg mer pjatt om super bowl nå tar jeg selvmord med kniv, er så lei Litt som Marie Amelie. Ja, hun blir kastet ut. Men du må ikke finne på å tro at du blir kvitt kjerringa. Det skal til og med settes opp teaterstykke om det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Trodde bare det var amerikanere som interesserte seg for Super Bowl. Morgen, forresten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hører jeg mer pjatt om super bowl nå tar jeg selvmord med kniv, er så lei Litt som Marie Amelie. Ja, hun blir kastet ut. Men du må ikke finne på å tro at du blir kvitt kjerringa. Det skal til og med settes opp teaterstykke om det. Blir ikke akkurat sjokkert, snart blir vel Marie Amelie en del av norskpensumet på skolen. Nei, både Super Bowl og Amelie får terningkast 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg