Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri fulgt med på NFL før. Fikk med meg superbowl ifjor da, men det va for showets del.

Nå tengte jeg skulle sjekke om det er noe interesant, og det er det faktisk :)

Men ja merker at det er plutselig stor "interesse" for sporten her i Norge, veit ikke hvorfor...

Lenke til kommentar

Hva kommer det av at Diskusjon.no enda ikke er nede for oppdatering ? Ble oppdateringen utsatt pga superbowl ?

Nei det er noe de høyere tekniske sjefer må svare for. Var det de som leverer serverene til Mediahuset Tek som skulle gjøre litt finpussing så..vi får sjå.

Jeg har aldri fulgt med på NFL før. Fikk med meg superbowl ifjor da, men det va for showets del.

Nå tengte jeg skulle sjekke om det er noe interesant, og det er det faktisk :)

Men ja merker at det er plutselig stor "interesse" for sporten her i Norge, veit ikke hvorfor...

Det var faktisk ganske spennende. Hadde neppe sittet oppe å sett på det hvis jeg hadde arbeidsdag rett etterpå men har man nattevakt så har man nattevakt. Bare 2 timer og 10 min igjen nå!

Lenke til kommentar

Hører jeg mer pjatt om super bowl nå tar jeg selvmord med kniv, er så lei

Litt som Marie Amelie. Ja, hun blir kastet ut. Men du må ikke finne på å tro at du blir kvitt kjerringa. Det skal til og med settes opp teaterstykke om det.

Blir ikke akkurat sjokkert, snart blir vel Marie Amelie en del av norskpensumet på skolen. Nei, både Super Bowl og Amelie får terningkast 1

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...