L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sett igang og se Gudfaren-triologien, du. Det er skammelig at jeg ikke har sett den enda. Jeg vet. Men det er en filmserie jeg har lyst til å ha i fysisk format så tenkte jeg skulle vente til jeg får kjøpt dem. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hyyysj l4r5, jeg har ikke sett verken The terminator eller matrix Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sett igang og se Gudfaren-triologien, du. Det er skammelig at jeg ikke har sett den enda. Jeg vet. Men det er en filmserie jeg har lyst til å ha i fysisk format så tenkte jeg skulle vente til jeg får kjøpt dem. Blir så trist av å se på profilen din, er nesten så jeg vil pakke en stor eske med filmer du trenger å se, for så å sende de til deg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 29 her 249 her Men, signaturen din sier 250... Jeg gleder meg til i morgen. Ny dag, nye muligheter Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Men, signaturen din sier 250... The signature.. Is a lie! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sett igang og se de to første filmene i Gudfaren-triologien, du. Fixed for logic. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Blir så trist av å se på profilen din, er nesten så jeg vil pakke en stor eske med filmer du trenger å se, for så å sende de til deg. DOOOOO EEEEET! Jeg startet forøvrig å krysse av i går og har bare krysset av fra top250-lista foreløpig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg gleder meg til i morgen. Ny dag, nye muligheter Enig, i morgen blir nok en kamp mot byråkratiet. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Blir så trist av å se på profilen din, er nesten så jeg vil pakke en stor eske med filmer du trenger å se, for så å sende de til deg. DOOOOO EEEEET! Jeg startet forøvrig å krysse av i går og har bare krysset av fra top250-lista foreløpig. Hvis ikke blir det til at jeg kidnapper deg og setter deg foran en skjerm, for nistirring av gode filmer. Noe ala A Clockwork Orange. Endret 6. februar 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg gleder meg til i morgen. Ny dag, nye muligheter Enig, i morgen blir nok en kamp mot byråkratiet. Jeg gleder meg. Skarru på NAV å hente penga for neste månde, nå a? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg gleder meg til i morgen. Ny dag, nye muligheter Enig, i morgen blir nok en kamp mot byråkratiet. Jeg gleder meg. Skarru på NAV å hente penga for neste månde, nå a? Henta ei ny skreppe i fra Thailand og hu trenger oppholdstillatelse skjønneru! Fra spøk til revolver så skal jeg ned til den Indiske ambassaden. De har gjort feil i et par visumsøknader og jeg skal gå monkey maniac der nede. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) God kveld forumkafe I dag har man funnet ut at gamle tretrapper dekket med slaps er skummelt glatte, og vonde å ramle ned... Dette endte med en lite flatterende blå, grønn og svart bakende Endret 6. februar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God kveld forumkafe I dag har man funnet ut at gamle tretrapper dekket med slaps er skummelt glatte, og vonde å ramle ned... Dette endte med en lite flatterende blå, grønn og svart bakende Dette høres alvorlig ut. Ta et bilde og legg ut her, så kan vi se hirrhirr Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God kveld forumkafe I dag har man funnet ut at gamle tretrapper dekket med slaps er skummelt glatte, og vonde å ramle ned... Dette endte med en lite flatterende blå, grønn og svart bakende Alle kvinnelige bakender er flatterende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 *snip* Attentionwhore! Du vet utmerket godt hva responsen her blir når du skriver sånn Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 *snip* Attentionwhore! Du vet utmerket godt hva responsen her blir når du skriver sånn Fikk oppmerksomhet fra deg og da ihvertfall Du er da ikke tilgjengelig på facebook Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God kveld forumkafe I dag har man funnet ut at gamle tretrapper dekket med slaps er skummelt glatte, og vonde å ramle ned... Dette endte med en lite flatterende blå, grønn og svart bakende Alle kvinnelige bakender er flatterende Og litt merker bakpå der trenger ikke være noen ulempe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg har vært uheldig og brent meg på ovnen min, jeg. Å bøye seg mens man ikke har på klær (i mørket, til og med) er lite smart. Endte opp med en hissig, diger rød flekk. På stumpen, så klart. Endret 6. februar 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God kveld forumkafe I dag har man funnet ut at gamle tretrapper dekket med slaps er skummelt glatte, og vonde å ramle ned... Dette endte med en lite flatterende blå, grønn og svart bakende Hmm. Venninen min holdt også på å falle ned på en tretrapp på fredag, men hun greide seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg