Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett igang og se Gudfaren-triologien, du. :)

Det er skammelig at jeg ikke har sett den enda. Jeg vet. Men det er en filmserie jeg har lyst til å ha i fysisk format så tenkte jeg skulle vente til jeg får kjøpt dem.

Blir så trist av å se på profilen din, er nesten så jeg vil pakke en stor eske med filmer du trenger å se, for så å sende de til deg. :wee:

Lenke til kommentar

Blir så trist av å se på profilen din, er nesten så jeg vil pakke en stor eske med filmer du trenger å se, for så å sende de til deg. :wee:

DOOOOO EEEEET!

Jeg startet forøvrig å krysse av i går og har bare krysset av fra top250-lista foreløpig.

Lenke til kommentar

DOOOOO EEEEET!

Jeg startet forøvrig å krysse av i går og har bare krysset av fra top250-lista foreløpig.

Hvis ikke blir det til at jeg kidnapper deg og setter deg foran en skjerm, for nistirring av gode filmer. Noe ala A Clockwork Orange.

clockwork_big.jpg

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til i morgen. Ny dag, nye muligheter :)

Enig, i morgen blir nok en kamp mot byråkratiet. Jeg gleder meg. :ph34r:

Skarru på NAV å hente penga for neste månde, nå a?

Henta ei ny skreppe i fra Thailand og hu trenger oppholdstillatelse skjønneru!

Fra spøk til revolver så skal jeg ned til den Indiske ambassaden. De har gjort feil i et par visumsøknader og jeg skal gå monkey maniac der nede.

Lenke til kommentar

God kveld forumkafe :)

I dag har man funnet ut at gamle tretrapper dekket med slaps er skummelt glatte, og vonde å ramle ned... Dette endte med en lite flatterende blå, grønn og svart bakende :(

Alle kvinnelige bakender er flatterende :love:

Og litt merker bakpå der trenger ikke være noen ulempe.
Lenke til kommentar

God kveld forumkafe :)

I dag har man funnet ut at gamle tretrapper dekket med slaps er skummelt glatte, og vonde å ramle ned... Dette endte med en lite flatterende blå, grønn og svart bakende :(

Hmm. Venninen min holdt også på å falle ned på en tretrapp på fredag, men hun greide seg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...