Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har lyst på en kjæreste. Er det noen som melder seg, henvend dere på PM! Jeg kan være kjæresten din om du drar meg med rundt på spennende ferier. Min venn, vi kan reise land og strand rundt mens vi spiser romantiske middager i solnedgangen på Boracay, Cape Town, Buenos Aires og andre romantiske byer. Hva sier du?! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kjeder meg, trenger tips til en(eller flere) god(e) gratis film(er) på Voddler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva sier du?! Kall meg bare "loverboy"! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 R.I.P Gary Moore Han var virkelig en av verdens beste blues/rock musikere. Trist å miste sånn fantastisk gitarist.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har sett på alle Mannen med den nakne pistol-filmene denne helgen. Leslie Nielsen var en genial skuespiller! Du hører ikke meg si meg uenig i den der. Av filmene hans jeg har sett liker jeg aller best Spy Hard og Mr. Magoo. Jeg sørget den dagen han døde. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 snus og sprit, not a good combination.. Svelget du snusen? Nei, men er nok en lettere inngang for spriten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er mange kjæreste-emner som har meldt seg via PM. Vanlig behandlingstid for søknader er 5 arbeidsdager. Vi takker for deres henvendelser og ønsker dere hell og lykke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er mange kjæreste-emner som har meldt seg via PM. Vanlig behandlingstid for søknader er 5 arbeidsdager. Vi takker for deres henvendelser og ønsker dere hell og lykke. Hva om jeg legger ved et bilde av meg, kun iførende sokker? Vil jeg komme lenger fram i køen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 R.I.P Gary Moore Han var virkelig en av verdens beste blues/rock musikere. Trist å miste sånn fantastisk gitarist.. Så det nå nettopp åh Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg tar munn til munn metoden på kafèen (med tunge) og håper den vil våkne til live! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg tror ikke jeg orker å ta meg ferie for MCR-konserten, så jeg er ikke en gang sikker på når neste gang jeg er i Oslo blir. MCR som i My Chemical Romance? Fy! MCR som i My Chemical Romance, ja. Jeg liker dem. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg tar munn til munn metoden på kafèen (med tunge) og håper den vil våkne til live! Nope, need some more.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God kveld, DNFK. Fryktelig godt å være hjemme igjen Står til her? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God kveld, DNFK. Fryktelig godt å være hjemme igjen Står til her? Bra. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Apropos film så oppdaget jeg at jeg har sett alt for få av top250 på IMDB. Bare 99 når jeg krysset av. 29 her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Apropos film så oppdaget jeg at jeg har sett alt for få av top250 på IMDB. Bare 99 når jeg krysset av. 29 her Skjerp deg, gutt! Jeg trodde JEG hadde sett få. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Faen så lang tid det tar å oppdatere Spotify på mobilen. Hadde jo rukket å bli diktator i et U-land på denne tiden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 29 her 249 her Skjerp deg, gutt! Jeg trodde JEG hadde sett få. Sett igang og se Gudfaren-triologien, du. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Apropos film så oppdaget jeg at jeg har sett alt for få av top250 på IMDB. Bare 99 når jeg krysset av. 29 her Skjerp deg, gutt! Jeg trodde JEG hadde sett få. Er noen får flere da, må få fiksa konto sånn at jeg får titler jeg kjenner igjen ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kun 3 arbeidsdager i denne uken, før jeg flyr nedover til kontinentet på en liten femdagers langhelg Kortere arbeidsuke neste uke er heller ikke å forakte. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg