Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå på do og stikk tannbørsten i halsen.

Tenkte å ruse meg på bensin i stedet. Tannbørste i halsen sparer jeg til senere i kveld

e:Angående Fangene på Fortet, har ikke sett det nye som går nå. Har de fortsatt en dverg?

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Kjeder meg, be meg ut på en date. Anyone

Hei, søtnos. Vil du være med på en date? Vi kan gå på Eat my muffin og ... spise muffins. Og kaffe. Jeg spanderer. :')

Høres bra ut! Eneste som er kjipt er at du bor altfor langt borte. Neste gang du kommer til Oslo er jeg med på Muffins :--D

Lenke til kommentar

Til informasjon så er 127 hours en god film. Men den gjør meg enda mer skeptisk til naturen. Vi mennesker er tydeligvis skapt for å sitte under et teppe foran en skjerm.

har planer om å se den om en drøy halvtime faktisk :)

'

edit: for dere som ikke har sett buried, så anbefalles den også.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Til informasjon så er 127 hours en god film. Men den gjør meg enda mer skeptisk til naturen. Vi mennesker er tydeligvis skapt for å sitte under et teppe foran en skjerm.

Har sett på alle Mannen med den nakne pistol-filmene denne helgen. Leslie Nielsen var en genial skuespiller! :D

Lenke til kommentar

Har sett på alle Mannen med den nakne pistol-filmene denne helgen. Leslie Nielsen var en genial skuespiller! :D

Du hører ikke meg si meg uenig i den der.

Apropos film så oppdaget jeg at jeg har sett alt for få av top250 på IMDB. Bare 99 når jeg krysset av. Så tenkte jeg måtte ta meg litt sammen og se resten snart.

Men tenkte jeg skulle begynne med et James Dean-maraton. Har ikke sett noen av filmene hans på hvertfall 15 år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...