Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

De andre tinga funker ikke, for da får jeg han aldri ut av senga :innocent:
De får han OPP hvertfall kan jeg tenke meg. ;)

Det er da aldri et problem. Trenger bare å se på den kåte jævelen, så er han igang XD

Men over til noe annet? Er det rart av meg å ha en profil på penest for å logge på når jeg kjeder meg? Og hvorfor får jeg bare meldinger fra menn som er i aldersgruppen 25-50?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da aldri et problem. Trenger bare å se på den kåte jævelen, så er han igang XD

Men over til noe annet? Er det rart av meg å ha en profil på penest for å logge på når jeg kjeder meg? Og hvorfor får jeg bare meldinger fra menn som er i aldersgruppen 25-50?

mener du .no eller .com deligst?

tenker du mener .no :p

men si det?

kansje fordi du er en søt og attraktiv jente?

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Faen annet hadde du forventet da? :roll:

Lenke til kommentar

ja det vil jeg si.. du har jo meg og han espen fyren trenger ingen andre da.. ;)

Lenke til kommentar

ja det vil jeg si.. du har jo meg og han espen fyren trenger ingen andre da.. ;)

men mesteparten av personene mellom 25-50 er sikkert egentlig mellom 13 og 15

Endret av Inverno
Lenke til kommentar
Enig. Slike sider funker til EN ting.

Usikre folk som trenger et kompliment. (no offence Nora)

Men der funker det som regel godt også. :yes:

Det er faktisk deilig å logge inn der når du har en crappy dag, og høre noen si at du er pen/deilig/søt/sexy osv. Da tenker man "jeg er ikke så ille likevel" så logger jeg av....

Lenke til kommentar
Jeg grøsser faktisk. :love:
Jeg kjente gåshuden reise seg nederst på tærne mine og til topplokket tidligere dag da jeg hørte på Mahler. Likra fram ei gammel LP plate og fy flate så undervurdert klassisk musikk er.
Musikk er et undervurdert rusmiddel.
Lenke til kommentar
Enig. Slike sider funker til EN ting.

Usikre folk som trenger et kompliment. (no offence Nora)

Men der funker det som regel godt også. :yes:

Det er faktisk deilig å logge inn der når du har en crappy dag, og høre noen si at du er pen/deilig/søt/sexy osv. Da tenker man "jeg er ikke så ille likevel" så logger jeg av....

mens det som kommer fra espen er bare trash?

Lenke til kommentar
Ja og jeg sier ikke at det er noe galt i det. Har faktisk konto på en lignende side med høyere aldersgrense. :p

Alle trenger å høre at de er atraktive noen ganger.

mens det som kommer fra espen er bare trash?
Espen er sammen med henne. Han KAN ha baktanker med det. Noe han vil oppnå. Det er anderledes med fremmede
Lenke til kommentar
Jeg grøsser faktisk. :love:
Jeg kjente gåshuden reise seg nederst på tærne mine og til topplokket tidligere dag da jeg hørte på Mahler. Likra fram ei gammel LP plate og fy flate så undervurdert klassisk musikk er.
Musikk er et undervurdert rusmiddel.

World Of Warcraft også

btw:

klassisk musikk sux...

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Fremmende kan ikke ha baktanker de da? Det er alltid det jeg tenker , men jaja....

De har jo omtrent alle baktanker. Men mange av de er faktisk koselige å prate med også. Har laget en egen mail-konto til de. Har blokka omtrent alle fra msn da XD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...