Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke gå til Datasmurf. Han utnytter deg, dreper deg og spiser deg etterpå! Men han har Brownies Klarer... ikke ... motstå ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 JA!!!!!!!!!! Sikker?????????? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke ta det så hardt? Det er lett å si. Var jo helt grusomt etter operasjonen på to av dem. Pingle. Selv underholdt jeg meg selv i dagene etterpå ved å spise knekkebrød og slå meg selv i kjeven. Med fem sting i kjeften var ikke det å slå meg selv i tankene. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sikker?????????? Jeg tok hintet for lenge siden, forresten. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pingle. Selv underholdt jeg meg selv i dagene etterpå ved å spise knekkebrød og slå meg selv i kjeven. Gutter ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kitty :O Hvordan kan _du_ si noe sånt? *springe ut gråtende* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke gå til Datasmurf. Han utnytter deg, dreper deg og spiser deg etterpå! Men han har Brownies Klarer... ikke ... motstå ... Magical brownies even! *ta på seg bob marley-kostyme og gi seg i vei for å besøke datasmurf med browniesene* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kitty :OHvordan kan _du_ si noe sånt? *springe ut gråtende* Jeg...jeg..vet ikke hva som går av meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Endelig hjemme igjen... trege busser er noe av det verste som finnes... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Datasmurf?, kan jeg få brownies å? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tok hintet for lenge siden, forresten. Virkelig? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Endelig hjemme igjen... trege busser er noe av det verste som finnes... Digg med taxi fram og tilbake, pac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Endelig hjemme igjen... trege busser er noe av det verste som finnes... Digg med taxi fram og tilbake, pac Jeg har til vanlig privatsjåfør hjem... men denne gangen hadde ikke naboen mulighet til og kjøre meg helt hjem, så jeg ble svippa til ski... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Alle får Yey *gnafse på* Mrbjoerns serveringsservice er åpnet , gi lyd fra deg om du skal ha noe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, feilquoting? Hun ville sikkert bare himle med øynene til deg, men innlegget mitt var så tøft at hun kunne bare ikke utelate det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Datasmurf?, kan jeg få brownies å? Damn you all! Alt dette snakket om brownies gjør at jeg blir nødt til å ta mg en usunn butikktur... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Alle får Yey *gnafse på* Mrbjoerns serveringsservice er åpnet , gi lyd fra deg om du skal ha noe en stykk brownie takk, L4r5 style.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg