Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ingenting stopper en tanker på 180 000 tonn når den har 17 knops fart. :)

Kan jo grunnstøte og subbe flere nautiske mil før det stopper, for faen.

To becker-ror, to propeller, thrustere og godt navigeringsutstyr gjør det greit.

Hva jobber du med ombord? Matros elns?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går butikken dårlig wheelman?

Neiida, bare litt motbakke til og begynne med :), mrbjoern som er sjef :wee:

Wheelman, jeg tar en kaffe!

Greit!

*lage fancy kopp med kaffe*

Syns du om avataren jeg lagde til deg forresten?

Da blir det vel mus på deg da vel :lol:

Heh, morsom du *friste med cola*

Lenke til kommentar

Nå har en iallefall noe å gjøre når en sitter på nattevakt og slipper å sitte å stirre i veggen og se på TVshop og hvordan han playboy-fyren har levd livet sitt. Mekking av mat står på tur. Ostesmørbrød.

Er det noen som kommer til å ha det målet og lese alt som blir skrevet her eller er det første mann til mølla og spamme spamme spamme på dere alle sammen?

Har en venn som skal flytte til danmark til sommeren, men har så lite lyst til at hun skal forlate..faen skal jeg gjøre da når hun stikker ifra meg? :\

Lenke til kommentar
Du ser et "prøve å få ham til å svare på sitt eget spørsmål"-svar.

Såååå, om han er homo er du lesbisk? Sånn for sikkerhets skyld? Den var jo nesten litt slem.

Om han er hetero er jeg på andre siden av landet. Hvilket passer meg ganske greit. Men det er da allmennkunnskap at Bundy er bifil, og han vet meget godt at det er jeg og.

Lenke til kommentar
Nå har en iallefall noe å gjøre når en sitter på nattevakt og slipper å sitte å stirre i veggen og se på TVshop og hvordan han playboy-fyren har levd livet sitt. Mekking av mat står på tur. Ostesmørbrød.

Er det noen som kommer til å ha det målet og lese alt som blir skrevet her eller er det første mann til mølla og spamme spamme spamme på dere alle sammen?

Har en venn som skal flytte til danmark til sommeren, men har så lite lyst til at hun skal forlate..faen skal jeg gjøre da når hun stikker ifra meg? :\

At noen er i et annet land betyr ikke at de er borte fra deg :).

Lenke til kommentar
Om han er hetero er jeg på andre siden av landet. Hvilket passer meg ganske greit. Men det er da allmennkunnskap at Bundy er bifil, og han vet meget godt at det er jeg og.

Pff, jeg visste vel egentlig det etter den natta for 3 uker sia når du var på besøk..

Nei, du er mystisk nok....Men litt ustabil også ^^,

Jeg er normal, takk.

Lenke til kommentar

slik jeg ser det, så har du 3 muligheter...

1. bli hjemme og sture

2. følge etter

3. pendle :D

ditt valg :)

Lenke til kommentar
Nå har en i alle fall noe å gjøre når en sitter på nattevakt og slipper å sitte å stirre i veggen og se på TVshop og hvordan han playboy-fyren har levd livet sitt. Mekking av mat står på tur. Ostesmørbrød.

At noen er i et annet land betyr ikke at de er borte fra deg :).

eh, jo?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...