Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå jobber jeg ved GA-terminalen og har relativt lite trafikk, men vekterne har følgende inne på kontoret / slappe av rommet sitt.

*LCD TV med en haug kanaler.

*Laptop

* 2x usannsynlig deilige stesslesser (jeg hadde hatt problemer med å holde meg våken om natten i disse).

De sitter å ser på reruns av Hotel Cæsar og annet søppel hele dagen lang.

Slappe jobber er kjedelig i lengden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på jobber. Jeg skal spare penger i sommer/høst, og trenger en "drittjobb". Hva anbefaler dere? Har hørt at bensinstasjoner er bra, ettersom man kan jobbe natt og få dobbel-lønn.

Aldri jobbet i hele mitt liv.

Har en venn som pleier å legge ut annonse i gratisavisene om å hogge ned trær. Tror han tar 5000kr elns for å hogge det ned og dele det opp. Har du motorsag så er det enkelt og skattefritt.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på jobber. Jeg skal spare penger i sommer/høst, og trenger en "drittjobb". Hva anbefaler dere? Har hørt at bensinstasjoner er bra, ettersom man kan jobbe natt og få dobbel-lønn.

Aldri jobbet i hele mitt liv.

Beste drittjobbene, er på lager til grossist eller lignende!

Lenke til kommentar

Sommarjobbar der ein må behandle kunder er horrible. Brukte nokre somrar på å selje morellebær for oldefaren min, vi delte fortenesta.

God lønn and shit, men GUD, KUNDANE!

Speed-vrak på 80 utan t-skjorte, 100 år gamle mannfolk som ikkje kunne å prate, arabarar som ikkje kunne norsk og tok på alle bæra, filippinske damer som snakka så fort at eg fekk brokk i trommehinna og gamle damer som trudde at 50 SEK = 50 NOK.

ALDRI MEIR.

Lenke til kommentar

Bør jeg kjøpe slange- eller skorpionvin til sommeren?

Trenger en kul souvenir. Har fra tidligere mange syke ting, ytterst sjeldne ting som finnes i norske hjem og trenger å fullbyrde den eksotiske samlingen.

post-175760-0-09601100-1297019486_thumb.jpg

eller

post-175760-0-16896700-1297019504_thumb.jpg

Vi skal spise slange, så kanskje kulere med skorpion?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...