Yavel Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nå jobber jeg ved GA-terminalen og har relativt lite trafikk, men vekterne har følgende inne på kontoret / slappe av rommet sitt. *LCD TV med en haug kanaler. *Laptop * 2x usannsynlig deilige stesslesser (jeg hadde hatt problemer med å holde meg våken om natten i disse). De sitter å ser på reruns av Hotel Cæsar og annet søppel hele dagen lang. Slappe jobber er kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Når vi er inne på jobber. Jeg skal spare penger i sommer/høst, og trenger en "drittjobb". Hva anbefaler dere? Har hørt at bensinstasjoner er bra, ettersom man kan jobbe natt og få dobbel-lønn. Aldri jobbet i hele mitt liv. Endret 6. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har jobbet som nattevakt på bensinstasjon før, aldri igjen. Aldri pølse igjen heller Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når vi er inne på jobber. Jeg skal spare penger i sommer/høst, og trenger en "drittjobb". Hva anbefaler dere? Har hørt at bensinstasjoner er bra, ettersom man kan jobbe natt og få dobbel-lønn. Aldri jobbet i hele mitt liv. x2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når vi er inne på jobber. Jeg skal spare penger i sommer/høst, og trenger en "drittjobb". Hva anbefaler dere? Har hørt at bensinstasjoner er bra, ettersom man kan jobbe natt og få dobbel-lønn. Aldri jobbet i hele mitt liv. Har en venn som pleier å legge ut annonse i gratisavisene om å hogge ned trær. Tror han tar 5000kr elns for å hogge det ned og dele det opp. Har du motorsag så er det enkelt og skattefritt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Å jobbe på dagligvarebutikk er egentlig ikke så ille, selv om kundene iblant kan være noen skikkelige hestkuker. Det er med andre ord en grei sommerjobb, men ikke noe jeg kunne tenke meg å gjøre veldig lenge. Endret 6. februar 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når vi er inne på jobber. Jeg skal spare penger i sommer/høst, og trenger en "drittjobb". Hva anbefaler dere? Har hørt at bensinstasjoner er bra, ettersom man kan jobbe natt og få dobbel-lønn. Aldri jobbet i hele mitt liv. Beste drittjobbene, er på lager til grossist eller lignende! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg tror Adecco og Manpower kan hjelpe med sommerjobber, de får gjerne oppdrag som man ikke får søkt på andre steder. Vet at Hansa her i Bergen ansetter en del unge folk til å sortere flasker om sommeren. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sommarjobbar der ein må behandle kunder er horrible. Brukte nokre somrar på å selje morellebær for oldefaren min, vi delte fortenesta. God lønn and shit, men GUD, KUNDANE! Speed-vrak på 80 utan t-skjorte, 100 år gamle mannfolk som ikkje kunne å prate, arabarar som ikkje kunne norsk og tok på alle bæra, filippinske damer som snakka så fort at eg fekk brokk i trommehinna og gamle damer som trudde at 50 SEK = 50 NOK. ALDRI MEIR. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Gary Moore er død http://www.youtube.com/watch?v=Xx3yXUunEq8 Endret 6. februar 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvil i fred! Gary Moore – Still Got The Blues Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Lurer på hvem som får side 21000 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bør jeg kjøpe slange- eller skorpionvin til sommeren? Trenger en kul souvenir. Har fra tidligere mange syke ting, ytterst sjeldne ting som finnes i norske hjem og trenger å fullbyrde den eksotiske samlingen. eller Vi skal spise slange, så kanskje kulere med skorpion? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vi har fått en haji i dnfk. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ALLAAAAAAAAAAAAAAAAHHUUUU AKBAAAAAAARR Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvil i fred, Gary Moore. Hvor laster man ned enkeltsanger? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som ser på fangene på fortet? Barndommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg