Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

midnatt til 0600

23.15 - 0400

Super Bowl: Finalen i amerikansk fotball

Pittsburgh Steelers - Green Bay Packers, direkte fra Cowboys Stadium, Arlington, Texas. Programleder i studio: Asbjørn Slettemark.

Da løste det problemet seg. Ikke at det har noe å si for meg som er på jobb fra 23-05. Får satse på radio.

Lenke til kommentar

Dyppa den i vodka, kanskje? Alltid sjakktrekk det, vet du.

Noen som bor i slemmestadsområdet, har bil, snus og veldig lyst til å donere? Har kun én pris igjen. Den må holde til jeg kommer på skolen imorgen og får bomma av en kompis. O M G

Lenke til kommentar

Nederland som land er vel ganske konservativt? Jeg har alltid sett for meg Amsterdam som et fristed, slik at man får samlet alt på ett sted. Mye lettere å regulere prostitusjon og narkotikasalg hvis alt foregår på ett sted, tross alt. Ingen dum løsning.

Da løste det problemet seg. Ikke at det har noe å si for meg som er på jobb fra 23-05. Får satse på radio.

Hva er det du jobber med? :)

Jeg er en slik en. Flesland represent yo.

Lenke til kommentar

Du leker politi altså? Så gøy, jeg husker jeg pleide å gjøre det i barnehagen.

You know it. "STOP, CITIZEN!"

Jeg tror ikke vektere på flyplasser har særlig lekepoliti-rykte på seg, though. Mer av sånt på utesteder og kjøpesenter, det eneste vi gjør er å be folk ta av seg skoene, sjekke ID-kort og følge med på skjermer.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vektere på flyplasser har særlig lekepoliti-rykte på seg, though. Mer av sånt på utesteder og kjøpesenter, det eneste vi gjør er å be folk ta av seg skoene, sjekke ID-kort og følge med på skjermer.

Virker som en grei jobb! åssen er det og kombinere med eventuelle studier?

Lenke til kommentar

Og jeg som har sett for meg at du bjeffer og bråker på jobb. Skuffa!

Det var en gang jeg ga streng beskjed til en fyr at han ikke kom inn uten gyldig 2011-kjøretillatelse, og da måtte han vente på at en som hadde det kom ut og møtte ham. De setter nok ikke pris på å få strenge beskjeder fra 23-år gammel gutter, men jobb er jobb. Er heldigvis svært sjeldent man møter på noen som er kjip, jeg forholder meg for det meste til folk som jobber på flyplassen, og de er ganske saklige.

Lenke til kommentar

Du leker politi altså? Så gøy, jeg husker jeg pleide å gjøre det i barnehagen.

Jeg er superflink! Tar pc-en ut av sekken, og ligger den i en egen boks. Tar av meg sko, jakke, smykker og mobil tar jeg alltid ut av jakken og ligger den på toppen ! :D

Lenke til kommentar

Og jeg som har sett for meg at du bjeffer og bråker på jobb. Skuffa!

Det var en gang jeg ga streng beskjed til en fyr at han ikke kom inn uten gyldig 2011-kjøretillatelse, og da måtte han vente på at en som hadde det kom ut og møtte ham. De setter nok ikke pris på å få strenge beskjeder fra 23-år gammel gutter, men jobb er jobb. Er heldigvis svært sjeldent man møter på noen som er kjip, jeg forholder meg for det meste til folk som jobber på flyplassen, og de er ganske saklige.

Oi oi oi. Det hjelper litt.

Lenke til kommentar

En fyr åpnet laptopen min, tok ut batteriet, koblet fra alle strømledningene og så inni om det var noe greier der. Han var en bajs.

Jeg må si jeg syns det er hysterisk, at vi må igjennom alt det der, bare for og fly! husker når jeg var liten..... da fikk vi skikkelige kniver ombord på flyet!

"Alt var bedre da det var verre".

Endret av Pokey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...