Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

We got a situation here

Jeg har egentlig aldri skjønt fascinasjonen for svette guidos. Kan du forklare meg hvorfor? Kungarna av Tylösand kan jeg godta, men Jersey Shore har jeg aldri skjønt.

De er morsomme, dumme, glad i fest og flink til å skape intriger. Jeg vil også kalle det det realityshowet som er best klippet i disse dager. De klarer å gi hver episode en arch med intriger og historier som sannsynligvis ikke finnes. Livets deres oppleves nok ikke som et narrativ, men de som klipper showet får det til å virke som at hver episode består av en oppbygging, en større hendelse og hvordan de håndterer det i ettertid. Det er direkte fascinerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo litt som Paradise Hotel eller Big Brother. Folkene bor sammen 24 timer i døgnet, men likevel tror seerne de får vite ALT gjennom den ene halvtimen som er redigert sammen på TV hver dag (eller hver uke i JS sitt tilfelle).

Begynte å kjenne det igår når jeg var på vei hjem fra Tbanen så har det bare blitt værre i løpet av natta, men nå er det faktisk ganske fint etter en 1g Paracet

Anbefaler å ta en paracet og en ibux, de har forskjellige virkestoffer som virker på forskjellige deler av kroppen.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

Vi har den store glede av å meddele at du får bli med på turen til Nederland i uke 15. Vi ønsker å ta et møte med alle deltakerne fredag 11 februar kl 12.00, da vil du få mer informasjon om turen.Vi satser på å bruke datarommet denne dagen.Vi gleder oss veldig til å dra på tur med deg, og ser frem til å møte deg på fredag.

Ha en strålende helg:)

Med vennlig hilsen ** og **.

Yeah, jeg skal til Nederland!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

Vi har den store glede av å meddele at du får bli med på turen til Nederland i uke 15. Vi ønsker å ta et møte med alle deltakerne fredag 11 februar kl 12.00, da vil du få mer informasjon om turen.Vi satser på å bruke datarommet denne dagen.Vi gleder oss veldig til å dra på tur med deg, og ser frem til å møte deg på fredag.

Ha en strålende helg:)

Med vennlig hilsen ** og **.

Yeah, jeg skal til Nederland!

yeah, pot!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...