Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 We got a situation here Jeg har egentlig aldri skjønt fascinasjonen for svette guidos. Kan du forklare meg hvorfor? Kungarna av Tylösand kan jeg godta, men Jersey Shore har jeg aldri skjønt. De er morsomme, dumme, glad i fest og flink til å skape intriger. Jeg vil også kalle det det realityshowet som er best klippet i disse dager. De klarer å gi hver episode en arch med intriger og historier som sannsynligvis ikke finnes. Livets deres oppleves nok ikke som et narrativ, men de som klipper showet får det til å virke som at hver episode består av en oppbygging, en større hendelse og hvordan de håndterer det i ettertid. Det er direkte fascinerende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er jo litt som Paradise Hotel eller Big Brother. Folkene bor sammen 24 timer i døgnet, men likevel tror seerne de får vite ALT gjennom den ene halvtimen som er redigert sammen på TV hver dag (eller hver uke i JS sitt tilfelle). Begynte å kjenne det igår når jeg var på vei hjem fra Tbanen så har det bare blitt værre i løpet av natta, men nå er det faktisk ganske fint etter en 1g Paracet Anbefaler å ta en paracet og en ibux, de har forskjellige virkestoffer som virker på forskjellige deler av kroppen. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvor gammel er du, Vowels? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Slik jeg har forstått det skulle Jersey Shore-gjengen tilbringe en uke i Florida før de vendte hjem til Jersey, og den uken skulle være en episode eller to. Det skjedde nok på den uken til at de klarte å strekke det til en sesong. Det er mer drama enn jeg opplever på et år. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvor gammel er du, Vowels? Blir 21 denne måneden Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) OI. Glemte å refreshe jeg. Endret 6. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Finnes det gratisprogrammer som kan gjøre et bilde av en tekst om til en tekst-fil av noe slag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Finnes nok helt sikkert men hvor bra det er vet jeg ikke. Søndag og det er snart jobb! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God ettermiddag/kveld whatever. Hva skjer og hva snakker vi om? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vi snakker ikke om noe og jeg ser på fotball. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her skjer det ikke stort mer enn at jeg sitter på Berkåk veikro og venter på middag. hva skjer ellers da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Rykte: 200 Endret 6. februar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vi burde jo faktisk snakke mye, ettersom vi må gå en hel natt uten forumet. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Her skjer det ikke stort mer enn at jeg sitter på Berkåk veikro og venter på middag. hva skjer ellers da? Haha, tilbrakt noen timer der! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vi burde jo faktisk snakke mye, ettersom vi må gå en hel natt uten forumet. Når tas forumet ned? Hvilket klokkeslett? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vi burde jo faktisk snakke mye, ettersom vi må gå en hel natt uten forumet. Ohh, HELL NO! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei alle sammen. Vi har den store glede av å meddele at du får bli med på turen til Nederland i uke 15. Vi ønsker å ta et møte med alle deltakerne fredag 11 februar kl 12.00, da vil du få mer informasjon om turen.Vi satser på å bruke datarommet denne dagen.Vi gleder oss veldig til å dra på tur med deg, og ser frem til å møte deg på fredag. Ha en strålende helg:) Med vennlig hilsen ** og **. Yeah, jeg skal til Nederland! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 midnatt til 0600 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hei alle sammen. Vi har den store glede av å meddele at du får bli med på turen til Nederland i uke 15. Vi ønsker å ta et møte med alle deltakerne fredag 11 februar kl 12.00, da vil du få mer informasjon om turen.Vi satser på å bruke datarommet denne dagen.Vi gleder oss veldig til å dra på tur med deg, og ser frem til å møte deg på fredag. Ha en strålende helg:) Med vennlig hilsen ** og **. Yeah, jeg skal til Nederland! yeah, pot! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kjedelig at Nederland er synonymt med hasj. Er så mye mer der enn lovlig narkotika... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg