The Barnacle Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God morgen DNFK. Kan ikke tro at jeg har sovet helt til nå. 1 Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Åååja, daså. Merkelige greier :') Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 God morgen DNFK. Kan ikke tro at jeg har sovet helt til nå. Jeg har sovet lenge så mange helger nå at jeg er begynt med vekkerklokke om helgen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Helloen folkens. Noen som kan noen kjerringråd mot halsbetennelse? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Drikk te med honning. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Helloen folkens. Noen som kan noen kjerringråd mot halsbetennelse?Skjerf, varm kakao. Repeat ∞ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skjerf er elsk! Jeg går med skjerf hele dagen, selv når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skulle ønske jeg hadde halsbetennelse så jeg slipper å jobbe neste uke..men men..har man først halsbetennelse er det jo ikke moro da heller, så. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Usj, du må ikke si elsk. Er så grusomt, hate is the new love Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skjerf er elsk! Jeg går med skjerf hele dagen, selv når jeg er hjemme. Jeg går med morgenkåpe som den reneste Hugh Hefner. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skulle ønske jeg hadde halsbetennelse så jeg slipper å jobbe neste uke..men men..har man først halsbetennelse er det jo ikke moro da heller, så. Arbeidsmoralen sin det, jeg synes det er forferdelig at jeg ikke skal på jobb i morgen... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Usj, du må ikke si elsk. Er så grusomt, hate is the new love Er det noe jeg hater er det signaturen din, Wovels. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg hater Jersey Shore. Mchanser: Jeg bruker jo morgenkåpe jeg også, da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Usj, du må ikke si elsk. Er så grusomt, hate is the new love Er det noe jeg hater er det signaturen din, Wovels. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg hater Jersey Shore. We got a situation here Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg fikk føle karmaens vrede en gang for noen år siden. Da satt jeg nede på røykerommet en morgen og sa høyt "Jeg skulle ønske jeg også ble forkjølet og fikk være hjemme en uke". To dager senere kom halsbetennelsen krypende mens jeg jobbet, og dagen etter var hode, nese, ører og øyne tettpakka av gugg og snørr og tårer, og jeg skulle ønske jeg aldri hadde sagt noe. Det varte i over en uke, og noen av de dagene satt jeg bare i sofaen og holdt på å krepere av smerte hver gang jeg måtte svelge. Fikk jo knapt sove heller siden nesa blokket seg mange ganger iløpet av natta. Endret 6. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 We got a situation here Jeg har egentlig aldri skjønt fascinasjonen for svette guidos. Kan du forklare meg hvorfor? Kungarna av Tylösand kan jeg godta, men Jersey Shore har jeg aldri skjønt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Begynte å kjenne det igår når jeg var på vei hjem fra Tbanen så har det bare blitt værre i løpet av natta, men nå er det faktisk ganske fint etter en 1g Paracet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 We got a situation here Jeg har egentlig aldri skjønt fascinasjonen for svette guidos. Kan du forklare meg hvorfor? Kungarna av Tylösand kan jeg godta, men Jersey Shore har jeg aldri skjønt. Kungarna var jo bra. Han der svette ADHD tyrkern, Maskinen og Jockiboii var jo rå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg