Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, greit nok at du har hengt opp et bilde av Sean Connery over speilet ditt, men trenger du å påpeke det hele tiden?

Damn you. :(

Dorian: Så nettopp The Prestige. Skjønner egentlig ikke hvordan du ikke likte den, spesielt om du er Nolan-fan.

Jeg likte den hvertfall veldig godt.

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Synes jeg ba deg se Following, jeg.

Jepp, det gjorde du, og jeg ber om tilgivelse. Min oppførsel var ikke akseptabel og jeg lover at det aldri vil gjenta seg.

Hadde allerede brukt hele natta på å laste ned The Prestige i 720p, så jeg gadd egentlig ikke å laste ned en annen film. :p

Lenke til kommentar

Han er dessverre laget av voks. <//////////3 Han var min aller første kjendisforelskelse. Tenk det. Jeg må ha vært rundt ti, og allerede da hadde han grånende hår. Jeg var en sær unge.

Du var ikke noen sær unge nei. Enhver person kan bli forelsket bare ved å se på Sean Connery. Selv jeg kjenner jeg blir litt varm når han dukker opp på skjermen.

Dessuten tror jeg alle James Bond-filmer ville blitt bedre om helten fikk nytt navn.

Connery. Sean Connery. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når jeg kommer hjem blir det ei kald pils, Nick Cave og kanskje jeg stjeler resten av snacksen fra kvinnfolket. :wee:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Var ute og kjørte litt tidligere i natt og tenkte jeg skulle ta en snarvei på vei hjemover. Det er en vei som kun er forbudt for gjennomkjøring, så man kan kun kjøre der om man skal på besøk eller liknende. Men siden er såpass mye kortere å kjøre så kjørte jeg der da, men la ikke merke til at bilen som kom bak meg var politi.

Ble 4200,- fattigere av det. Irriterer meg at ikke politiet har mer fornuftige ting å ta seg av enn sånne filleting :mad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...