Lemon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Haha, det skulle tatt seg ut. Jeez. Nå må du legge deg, din fyllemann, du bare våser. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 UUuuUUuUUuu. OOooOOoOOoo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skjer med at alle her er yngre enn meg. Neste blir vel at Lemon er født på 90-tallet. Slapp av gutten, du er fortsatt yngre enn meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Altså, greit nok at du har hengt opp et bilde av Sean Connery over speilet ditt, men trenger du å påpeke det hele tiden? Damn you. Dorian: Så nettopp The Prestige. Skjønner egentlig ikke hvordan du ikke likte den, spesielt om du er Nolan-fan. Jeg likte den hvertfall veldig godt. Endret 6. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sean Connery er mannen over alle menn, selv om han syns det å slå jenter er OK. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skjer med at alle her er yngre enn meg. Neste blir vel at Lemon er født på 90-tallet. Skjer med at alle her er yngre enn meg. Neste blir vel at Lemon er født på 90-tallet. Slapp av gutten, du er fortsatt yngre enn meg. Jeg har uansett større e-penis. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dorian: Så nettopp The Prestige. Skjønner egentlig ikke hvordan du ikke likte den, spesielt om du er Nolan-fan. Jeg likte den hvertfall veldig godt. Synes jeg ba deg se Following, jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sean Connery er mannen over alle menn, selv om han syns det å slå jenter er OK. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har uansett større e-penis. Selvsagt har du det. Når du ser på den via et konveks speil. Hvad? Er det den ekte? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Han er dessverre laget av voks. <//////////3 Han var min aller første kjendisforelskelse. Tenk det. Jeg må ha vært rundt ti, og allerede da hadde han grånende hår. Jeg var en sær unge. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Synes jeg ba deg se Following, jeg. Jepp, det gjorde du, og jeg ber om tilgivelse. Min oppførsel var ikke akseptabel og jeg lover at det aldri vil gjenta seg. Hadde allerede brukt hele natta på å laste ned The Prestige i 720p, så jeg gadd egentlig ikke å laste ned en annen film. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Han er dessverre laget av voks. <//////////3 Han var min aller første kjendisforelskelse. Tenk det. Jeg må ha vært rundt ti, og allerede da hadde han grånende hår. Jeg var en sær unge. Du var ikke noen sær unge nei. Enhver person kan bli forelsket bare ved å se på Sean Connery. Selv jeg kjenner jeg blir litt varm når han dukker opp på skjermen. Dessuten tror jeg alle James Bond-filmer ville blitt bedre om helten fikk nytt navn. Connery. Sean Connery. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Cola, løssnus og Pink Floyd :love: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Når jeg kommer hjem blir det ei kald pils, Nick Cave og kanskje jeg stjeler resten av snacksen fra kvinnfolket. Endret 6. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Herlig. Ikke tegn til at jeg får sove. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Herlig. Ikke tegn til at jeg får sove. Godt noen kan holde liv her Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ååå. Får ikke sove jeg heller. Sitter bare og irriterer meg over at jeg fikk bot i kveld Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ååå. Får ikke sove jeg heller. Sitter bare og irriterer meg over at jeg fikk bot i kveld Do tell! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Var ute og kjørte litt tidligere i natt og tenkte jeg skulle ta en snarvei på vei hjemover. Det er en vei som kun er forbudt for gjennomkjøring, så man kan kun kjøre der om man skal på besøk eller liknende. Men siden er såpass mye kortere å kjøre så kjørte jeg der da, men la ikke merke til at bilen som kom bak meg var politi. Ble 4200,- fattigere av det. Irriterer meg at ikke politiet har mer fornuftige ting å ta seg av enn sånne filleting 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg