Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Når starter vi?

Jeg hører at det skal være noe ledig husrom for en real kult i Jonestown...

Larstown takk. Vi må jo døpe den om. Forresten så ligger vel den inne i jungelen. Det gidder jeg ikke. For mye mygg.

Vi trenger et sted med strandlinje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når starter vi?

Larstown takk. Vi må jo døpe den om. Forresten så ligger vel den inne i jungelen. Det gidder jeg ikke. For mye mygg.

Da kan vi okkupere Oscarsborg.

Forsvaret har jo gitt seg der, og mine airsoft-våpen ser skumle nok ut til at politiet ikke tør å prøve seg, dessuten er vi jo en kult.

Lenke til kommentar

Når starter vi?

Mye digg strand i Burma. + dere slipper å høre fra kritikerne i omverden. Eller noe fra omverden i det hele tatt egentlig.

Lenke til kommentar

Legger meg straksolini!

Må jo opp å se på vintersport i morgen

Starter 1100!

Lollll. Jeg skal drikke vin til enda lenger på natt i dag og så skal jeg stå opp seint og spise lang frokost og høre på radio og le rått av alle som må se det jææævla vintersportmaset. Sverger på at blodtrykket mitt stiger sånn at den forventa levealderen min synker med et helt år hver gang jeg hører gnålet. Får angst bare av å tenke på det, faktisk.

Lenke til kommentar

Hvis jeg vil se pene mennesker setter jeg på en film - men meg om det. :wee:

Neida, har jo skjønt at vintersport er store greier for mange, jeg bare ser ikke sjarmen. I det hele tatt. Det er for mye... stress.

Slimda: Godt å høre det ikke bare er meg!

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Jeg setter heller på noe behagelig musikk og tar meg et deilig glass med sprudlende... villa...

Å høre på de gærne folka skrike og rope og gå bananas bare fordi noen menn i 20-30 åra staker seg gjennom snøen... Nei takke meg til annen underholdning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...