L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når starter vi? Jeg hører at det skal være noe ledig husrom for en real kult i Jonestown... Larstown takk. Vi må jo døpe den om. Forresten så ligger vel den inne i jungelen. Det gidder jeg ikke. For mye mygg.Vi trenger et sted med strandlinje. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nei. Nei. Nei nei nei! Ikke gi fugler smaken på menneskekjøtt! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når starter vi? Jeg hører at det skal være noe ledig husrom for en real kult i Jonestown... Larstown takk. Vi må jo døpe den om. Forresten så ligger vel den inne i jungelen. Det gidder jeg ikke. For mye mygg.Vi trenger et sted med strandlinje. Da kan vi okkupere Oscarsborg. Forsvaret har jo gitt seg der, og mine airsoft-våpen ser skumle nok ut til at politiet ikke tør å prøve seg, dessuten er vi jo en kult. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når starter vi? Jeg hører at det skal være noe ledig husrom for en real kult i Jonestown... Larstown takk. Vi må jo døpe den om. Forresten så ligger vel den inne i jungelen. Det gidder jeg ikke. For mye mygg.Vi trenger et sted med strandlinje. Mye digg strand i Burma. + dere slipper å høre fra kritikerne i omverden. Eller noe fra omverden i det hele tatt egentlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Legger meg straksolini! Må jo opp å se på vintersport i morgen Starter 1100! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nei. Nei. Nei nei nei! Ikke gi fugler smaken på menneskekjøtt! *nynner Alfred Hitchcock* Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvor gammel er du? Tjue-bittelitt. ASL?! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) ASL?! 20, hunkalicious stud, Oslo. TAZTE PRIV?! Endret 6. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Legger meg straksolini! Må jo opp å se på vintersport i morgen Starter 1100! Lollll. Jeg skal drikke vin til enda lenger på natt i dag og så skal jeg stå opp seint og spise lang frokost og høre på radio og le rått av alle som må se det jææævla vintersportmaset. Sverger på at blodtrykket mitt stiger sånn at den forventa levealderen min synker med et helt år hver gang jeg hører gnålet. Får angst bare av å tenke på det, faktisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ikke mobb meg fordi jeg liker å se på menn i trange trikoter stake seg rundt i skogen. Noen av kvinnene derimot, da snakker vi overdådig pene jenter. F.eks Terese Johaug, Martha Kristoffersen og et par andre. Veldig søte Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Lollll. Det finnes ikke sport på min TV, og sport nevnes ikke i det hele tatt. Deilig, må jeg si. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ahh, Pokemon og Digimon <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hvis jeg vil se pene mennesker setter jeg på en film - men meg om det. Neida, har jo skjønt at vintersport er store greier for mange, jeg bare ser ikke sjarmen. I det hele tatt. Det er for mye... stress. Slimda: Godt å høre det ikke bare er meg! Endret 6. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg setter heller på noe behagelig musikk og tar meg et deilig glass med sprudlende... villa... Å høre på de gærne folka skrike og rope og gå bananas bare fordi noen menn i 20-30 åra staker seg gjennom snøen... Nei takke meg til annen underholdning. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvis jeg vil se pene mennesker setter jeg på en film - men meg om det. Jeg tar bare en titt i speilet. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 20, hunkalicious stud, Oslo. Er DU 20?! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg tar bare en titt i speilet. Altså, greit nok at du har hengt opp et bilde av Sean Connery over speilet ditt, men trenger du å påpeke det hele tiden? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skjer med at alle her er yngre enn meg. Neste blir vel at Lemon er født på 90-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg