L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Trenger hjelp. Hvor får jeg tak i en maske a la denne bare i helt enkel svart utførelse. Gjerne fløyeltrukket. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) http://www.houseofmasquerades.com/ bør vel ha noe. Edit: Var det første jeg fant ved å google masquerade mask, så finnes nok bedre alternativer. Endret 6. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg vil gjenfødes som en fugl, for deretter å drite ned på alle menneske, for the lulz. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skål! What are you havin'? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Absolute razz og sprite. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg vil gjenfødes som en fugl, for deretter å drite ned på alle menneske, for the lulz. Mitt aller høyeste ønske er å bli diktator, så håper det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor diktator? Av alle mulige ting Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor diktator? Av alle mulige ting Utrolig fascinasjon for diktatorer. Har vokst opp under Mugabe. Lest omtrent alt om Pol Pot, Idi Amin, Kim Jong-il osv. I sommer skal jeg til Kambodsja. Drar innom mange Khmer Rouge steder, samt Killing Fields og Toul Sleng fengselet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) What are you havin'? Div. øl, jägermeister og jynnandtonix. Jeg vil bli kultleder. Jeg vil være med! Men bare hvis det praktiseres orgier og masseselvmord! Endret 6. februar 2011 av lceman™ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Interessant. Kom på en annen skummel episode om siste gang jeg besøkte oldemor før ho døde. Etter besøket sa jeg til min mor at dette var siste gang vi fikk se oldemor, og jaggu hadde jeg rett også. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg ville heller gått for pave. Det må være kult å være ufeilbarlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg vil bli kultleder. Jeg vil være med!Men bare hvis det praktiseres orgier og masseselvmord! Jeg kan være Messiasen og så kan du være den som tolker mine utsagn. Så kan jeg ta masse rare psykadelikaer og spytte ut masse vrøvl som du tolker til at alle de snertne jomfruene må tilfredstille oss seksuelt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg vil bli kultleder. Jeg vil være med!Men bare hvis det praktiseres orgier og masseselvmord! Jeg kan være Messiasen og så kan du være den som tolker mine utsagn. Så kan jeg ta masse rare psykadelikaer og spytte ut masse vrøvl som du tolker til at alle de snertne jomfruene må tilfredstille oss seksuelt. Når starter vi? Jeg hører at det skal være noe ledig husrom for en real kult i Jonestown... Endret 6. februar 2011 av lceman™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tilbake til døden. Jeg vil gjennomgå en - OBS: Ikke for sarte sjeler- Sky Burial når jeg dør. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sky Burial ja. Jævlig sært, så dokumentar om det. Jeg vil at min kropp skal brukes til forskning på menneskekjøtt som matrett! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tilbake til døden. Jeg vil gjennomgå en - OBS: Ikke for sarte sjeler- Sky Burial når jeg dør. TEH FUCK?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg