Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Overraskende bra. (ikke spør. Lang story.)

ca fem på en skala fra en til ti. :)

Så alt i alt ikke noe å klage på.

Det er teit å si ikke spør, hadde du ikke sagt det så hadde jeg ikke lurt på noe... Men nå må jeg finne på min egen versjon av hvordan dagen din har vært.... Du er ikke Supermann og har kommet borti kryptonitt vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er teit å si ikke spør, hadde du ikke sagt det så hadde jeg ikke lurt på noe... Men nå må jeg finne på min egen versjon av hvordan dagen din har vært.... Du er ikke Supermann og har kommet borti kryptonitt vel?
Spør espen om du vil vite hva det er snakk om. Tar det ikke her.

Klart jeg er supermann forresten. :p

Lenke til kommentar
Overraskende bra. (ikke spør. Lang story.)

ca fem på en skala fra en til ti. :)

Så alt i alt ikke noe å klage på.

hva skal man ellers si?

nei du jeg har ikke tid for dette blir for dyrt men egentlig så kostr dette meg veldig lite?

er det en reklame btw? det var noe kjent med det jeg skrev :p

now playing: Slow Ride - foghat

Lenke til kommentar
Spør espen om du vil vite hva det er snakk om. Tar det ikke her.

Klart jeg er supermann forresten. :p

Espen har lagt seg :( Han er bare en liten bebi fanget i en voksen kropp :love:

Lenke til kommentar
What's up with that? Trodde ikke han var sånn A-menneske. Men legge seg tidlig gjør han. Stadigvekk.

Synes nesten synd på deg. :p

Mye av det er fordi han jobber da. Den jævelen :p Men han sover lenge hvis han kan, og han er et mareritt å få opp om morgenen....

Lenke til kommentar
Espen har lagt seg :( Han er bare en liten bebi fanget i en voksen kropp :love:

What's up with that? Trodde ikke han var sånn A-menneske. Men legge seg tidlig gjør han. Stadigvekk.

Synes nesten synd på deg. :p

alt innenfor A og det greiene? som a sosial og dette? oioioi

Lenke til kommentar
alt innenfor A og det greiene? som a sosial og dette? oioioi

Som i a menneske, å legge seg tidlig, og stå opp tidlig. Det motsatte av B menneske med andre ord.

Å være asosial er noe heeeelt annet :)

samme det...

samme bokstav samme virkning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...