Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 McHansern forteller sannheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 I motsetning til dersom man tar seg én øl? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hørtes litt tvilsomt ut.. Tvilsomt? Det er jo awesome. Det er 98.7% sannsynlighet for at man ender opp som sprøytenarkoman hvis man tar 1 joint. Dette er rene fakta! DU KAN IKKE MOTSTRIDE DETTE! Jeg har full tro på at jeg hadde vært sprøytenarkoman hvis jeg ikke hadde sprøyteskrekk. Jeg kan snorte amfetamin fra en serbisk prostituert, men ikke faen om jeg leker med sprøyter. Fuck that shit. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Tar man en øl ender man opp med spritflaska i hånda resten av livet. Skjedde med meg. Edit: Jeg har full tro på at jeg hadde vært sprøytenarkoman hvis jeg ikke hadde sprøyteskrekk. Like før den der går i signaturen min. Jeg ler fortsatt. Endret 6. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Haha, sa det hørtes farlig ut! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 De eneste sprøytene som havner i min kropp er vaksiner. Og jeg har tatt de aller fleste på markedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Wuh! Dersom man blir såå lett avhengig, så tør jeg ikke ta paracet neste gang jeg har hodepine Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nei, du bør heler ta morfin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Paracet mot hodepine? Et glass med vann og en dupp i senga er alt man trenger for å fikse hodepine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vann?!? Er du gal? Da blir man bare enda mer tørst og før jeg vet ordet av det så sitter jeg i en kommunal leilighet med 70-tallsmøbler og lurer på når polet åpner. Nei takke meg til. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når jeg tenker over det, hadde nok en joint hjulpet på hodepinen også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Vann?!? Er du gal? Da blir man bare enda mer tørst og før jeg vet ordet av det så sitter jeg i en kommunal leilighet med 70-tallsmøbler og lurer på når polet åpner. Nei takke meg til. Amen. Det er derfor inntar alt av næring intravenøst. Slipper å bli alkoholiker eller narkoman. Bare ligger å slapper av på sofaen med litt intravenøst til gullrekka. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Intravenøs fiskepudding mens jeg ser på Hotel Cæsar er så jævli digg det! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når jeg tenker over det, hadde nok en joint hjulpet på hodepinen også. Hjelper på det meste, bortsett fra motivasjonen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg føler jeg er i det filosofiske hjørnet inatt. Hva skjer når man dør? That's the question. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg føler jeg er i det filosofiske hjørnet inatt. Hva skjer når man dør? That's the question. Enter heaven. 72 virgins. Like a boss. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg føler jeg er i det filosofiske hjørnet inatt. Hva skjer når man dør? That's the question. Du dævver... Det er det vi vet med sikkerhet, lev med det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg føler jeg er i det filosofiske hjørnet inatt. Hva skjer når man dør? That's the question. Man blir føde for likormer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 72 jomfruer hadde ikke vært så altfor gale det. Men ja, man dør og det blir svart. Jeg må slutte å tenke på slike ting midt på natten, kinda scares me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg