Crumpler Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Var innom Gardermoen idag, da det gikk opp for meg at når 1L Imsdal-vann er 3 ganger dyrere enn 1L bensin. Da er ikke ting som de skal Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er en bra film på nesten alle måter, men jeg synes den var dørgende kjedelig. SnittLeif: Det argumentet hadde gitt mer mening om det du betalte for faktisk var å se den sammen med andre. Det jeg nettopp så må iallefall være en helvetes god screener, HD var den og. Og kino er oppskrytt, sist jeg var på kino var vel når jeg så Inception. Blir av en merkelig grunn søvnig, kvalm og rastlaus av å sitte i en kinosal, så jeg sitter meg heller i godstolen og ser filmen på tv'en. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 30 Bruker(e) leser dette emnet 9 medlemmer, 17 gjester, 4 skjulte brukere What the Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er ingen fan av kino selv, men er likevel svært skeptisk til screeners og telesync og slikt, selv om det betyr smertelig lang ventetid for Tron Legacy og nye Harry Potter. Tror faktisk ikke jeg har gått på kino bare for filmens skyld siden Return of the King. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Holy moly, Cinque er jente. Wtf skjer med det. Trodde vi kun var gutter i filmforumet. Neste blir vel at Barnacle viser seg å være jente. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Neste blir vel at Barnacle viser seg å være jente. Forventer nesten at du vet det siden du nevner akkurat Barnacle... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nice, har du fått MSN? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Holy moly, Cinque er jente. Wtf skjer med det. Trodde vi kun var gutter i filmforumet. Det var ikke et lite hint i signaturen hennes som tydet på at hun var hunnkjønn altså? Endret 5. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg kjeder meg... Gå ut og kast snøballer på folk på vei hjem fra byen. Endret 5. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen som har et godt headset å anbefale til en kar som meg? Kan ikke være en nerdete snurrebart-headset. Det må se bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Gå for et Sennheiser i HD-serien. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen som har et godt headset å anbefale til en kar som meg? Kan ikke være en nerdete snurrebart-headset. Det må se bra ut. Og det kan koste hvor mye? Ganske essensielt å få med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen som har et godt headset å anbefale til en kar som meg? Kan ikke være en nerdete snurrebart-headset. Det må se bra ut. Og det kan koste hvor mye? Ganske essensielt å få med. Tja, grensen går vel ved 2000,- tipper jeg. Men kan strekke meg lenger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen som har et godt headset å anbefale til en kar som meg? Kan ikke være en nerdete snurrebart-headset. Det må se bra ut. Hva slags kar er du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Noen som har et godt headset å anbefale til en kar som meg? Kan ikke være en nerdete snurrebart-headset. Det må se bra ut. Hva slags kar er du? Den kuleste karen i gata . Mine behov er primært ved fly og til og fra jobben. Endret 5. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Beyerdynamic DT 770 Pro. Øreklokker som også reduserer lyden litt. Særdeles behagelig, og lydkvaliteten er "top notch". Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har ille lite å gjøre nå... Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Holy moly, Cinque er jente. Wtf skjer med det. Trodde vi kun var gutter i filmforumet. Neste blir vel at Barnacle viser seg å være jente. Nesten så man ikke vet om man skal ta det som en kompliment eller ikke Endret 5. februar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Beyerdynamic DT 770 Pro. Øreklokker som også reduserer lyden litt. Særdeles behagelig, og lydkvaliteten er "top notch". Dette så ut som et typisk snurrebart-headsett. Jeg må se på øreplugger tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg