L4r5 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sist jeg var på kino satt jeg ved siden av en smatter. Det sugde. Over til noe annet. http://www.youtube.com/watch?v=pf480SUuRxY Lol. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 jeg har spist middag, sett på gullfisken, og har nå lyst på sex. noen her i umiddelbar nærhet av trondheim torg som kan donere bort ei fitte, en rumpe, en hånd, munn eller valke eller et hull i et gjerde eller et eller annet? send meg en pm med nummer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Om du gidder å ta turen ut på Sandmoen, så fikser jeg biffen i parkeringskjelleren her Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Tja, om du har råd til chips, dip og øl har du saktens råd til en kinobillett. For min del; kino < screener kino er bortkasta penger mener jeg. betale i dyre dommer for å se en film med masse folk jeg ikke kjenner. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Om du gidder å ta turen ut på Sandmoen, så fikser jeg biffen i parkeringskjelleren her Blir langt å gå Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 er aviator med leonardo dicaprio en bra film? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Det er en bra film på nesten alle måter, men jeg synes den var dørgende kjedelig. SnittLeif: Det argumentet hadde gitt mer mening om det du betalte for faktisk var å se den sammen med andre. Endret 5. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nå er det "Roliga timmen" aka. vitsetimen. I'll start. So an Irishman walks out of a bar... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nå er det "Roliga timmen" aka. vitsetimen. I'll start. So an Irishman walks out of a bar... Den ble litt ødelagt av mangelen på realisme. Det der ville aldri skjedd. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 SnittLeif: Det argumentet hadde gitt mer mening om det du betalte for faktisk var å se den sammen med andre. hvis jeg mot all formodning og i strid med sunn fornuft skulle kaste bort penger på å gå på kino så skulle det være for å se en film. denne opplevelsen blir imidlertid ødelagt av at alt er overprisa, og at det er et lass med andre mennesker der, som jeg ikke har noe som helst slags forhold til. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 hvis jeg mot all formodning og i strid med sunn fornuft skulle kaste bort penger på å gå på kino så skulle det være for å se en film. denne opplevelsen blir imidlertid ødelagt av at alt er overprisa, og at det er et lass med andre mennesker der, som jeg ikke har noe som helst slags forhold til. Skylapper! om du vil slippe å høre på menneskene rundt deg også, så spør du om noen hodetelefoner. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Haha. føler ikke at hodetelefoner gjør noe nytte, da jeg fortsatt har et ønske om å høre filmen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 haha den pixelvideoen var nais, Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 haha den pixelvideoen var nais, Lars Denne er heller ikke så dum:http://www.youtube.com/watch?v=smETLCCPTVo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg lagde meg en White Russian nå jeg. Gooood shiiieet. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Klarte akkurat å misse 1.337 profilvisninger på profilen min Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Klarte akkurat å misse 1.337 profilvisninger på profilen min I know! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 så hva faen skal vi gjøre nå? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Eg har stumbla så jævla mykje at det kun kjem dumme trollesider no http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/points-to-ponder-p1.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg