Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg spiser svært sjelden sammen med andre mennesker, uansett hvor godt jeg kjenner dem.

Uff, PSen vil ikke skru seg på. Hva skal man finne på? Tror jeg drikker litt mer vin og setter på en film. Noen som vil se bildene jeg tok i dag? :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiser svært sjelden sammen med andre mennesker, uansett hvor godt jeg kjenner dem.

Uff, PSen vil ikke skru seg på. Hva skal man finne på? Tror jeg drikker litt mer vin og setter på en film. Noen som vil se bildene jeg tok i dag? :fun:

Mitt hovedproblem med å spise med f.eks mamma og pappa er alle de ekle, høylytte lydene. Jeg takler det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Mitt siste noobesprøsmål om headset:

Skal eg kjøpe Logitech G35 eller Roccat Kave? Begge kostar 499 på helgetilbod.

No one :( ?

Ble usikker når du skrev Roccat Kave fordi jeg har ingen erfaringer med det.

Har Siberia V2, og er mega-fornøgd med kor komfortabelt det er, men har mista det i golvet, så lyden er litt dårleg. Og det er dessutan lite lydtett.

Nokon tilber Kave for 5.1 surround-lyden, medan andre seier at G35 er det beste dei nokon gong har prøvd.

Får opp veldig lite info på google om "G35 vs Kave".

Smatting gjør meg gal.

*smatt smatt*

Lenke til kommentar

Mitt siste noobesprøsmål om headset:

Skal eg kjøpe Logitech G35 eller Roccat Kave? Begge kostar 499 på helgetilbod.

No one :( ?

Ble usikker når du skrev Roccat Kave fordi jeg har ingen erfaringer med det.

Har Siberia V2, og er mega-fornøgd med kor komfortabelt det er, men har mista det i golvet, så lyden er litt dårleg. Og det er dessutan lite lydtett.

Nokon tilber Kave for 5.1 surround-lyden, medan andre seier at G35 er det beste dei nokon gong har prøvd.

Skal du bruke det til gaming?

Lenke til kommentar

Lydbok-lytting.

Ærlig talt, hvem hører på lydbok nowadays? Det er kanskje det siste jeg gjør med vilje her i livet.

Høre på at noen andre leser en bok for deg. Jeez, da leser jeg heller boken selv og risikerer å kræsje hvis jeg kjører.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt. Fight Club eller noe annet. Jeg har hundre filmer, og jeg har sett de gode filmene utallige ganger. Jeg begynner å bli litt lei dem.

Jeg har pakket ned alle dvdene mine, så selv om jeg vet at jeg eier en film så går det raskere å laste den ned enn å forsøke å finne den. Livet altså.

Lenke til kommentar

Jeg er snart ferdig med skutern, Coa! Var ute og testet her om dagen og da nådde jeg 112 km/t før redselen om å lette fra veien tok over. Blir spennende å teste toppfart når den er klar som et eple. :love:

om du har en flux kapasator så prøv å få den opp i 140 :D

Lenke til kommentar

Jeg er snart ferdig med skutern, Coa! Var ute og testet her om dagen og da nådde jeg 112 km/t før redselen om å lette fra veien tok over. Blir spennende å teste toppfart når den er klar som et eple. :love:

om du har en flux kapasator så prøv å få den opp i 140 :D

And i have! Skal tape den fast imorgen.

Fra spøk til alvor, skal legge ut en video til dere slik at dere kan bli blown away av Runner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg vet ikke helt. Fight Club eller noe annet. Jeg har hundre filmer, og jeg har sett de gode filmene utallige ganger. Jeg begynner å bli litt lei dem.

Jeg har pakket ned alle dvdene mine, så selv om jeg vet at jeg eier en film så går det raskere å laste den ned enn å forsøke å finne den. Livet altså.

Har så og si samme problemet selv. Bare at filmene mine ligger en 4-timers reise hjem til foreldrene mine. Har ikke plass til å ha dem på hybelen, så da ble den betraktelig mindre blu-raysamlingen prioritert.

Lenke til kommentar

Skal du bruke det til gaming?

Tja, litt BC2 no og då, men spelar mest minecraft for tida :whistle:

Men ja, mykje speling, men også mykje musikk. Har Spotify Premium, og det blir brukt veldig mykje. Kan hende eg ser ein film av og til også med det.

Vurderer sterkt Kave, skal visst vere fantastisk lyd på det i forhold til G35, men folk har så mange, blanda meiningar :/

Lenke til kommentar

Gratz med bursdag.

Jeg har gjort følgende i dag:

Sovet lenge. Vært på storhandel, vært med flere venner.

Vi skulle egentlig på byen, men droppet det.

Eg har:

Sove altfor lenge (15.30).

Plukka kvalpedrit.

Lurt veldig på kva headset eg skal kjøpe.

Ete pizza (big one):/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...