Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det så lite aktivitet? Har alle fått seg et liv?

Neida du, men jeg hadde et sterkt behov for noe spiselig. Har også noen andre behov... :innocent:

Spis foran PCen, det andre kan du vel strengt tatt gjøre foran PCen det også.

I dag har jeg vært veldig produktiv. Jeg har dratt frem og tilbake til Oslo, jeg har vært hos skredder, reklamert på en skjorte, kjøpt en genser, kjørt litt rundt, gjort lekser, sett på iCarly, spist fantastisk middag, og er foreløpig på min tredje øl. Ahhh. Nå er det deilig å lene seg tilbake i stolen og å dune.

Lenke til kommentar
Har også noen andre behov... :innocent:

Prøv denne:

http://www.amazon.com/Vibratex-HV-250R-Hitachi-Magic-Massager/dp/B00005M1WE

Den skal visst være milevis bedre enn MX-fighter som koster tusen kroner mer i norske butikker.

Denne ungdommen spiste fiskegrateng med poteter og smør til middag!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

...mye grunnet at jeg er fattig og ikke har noe mer spennende i kylen.

Du får komme til vestlandet og spise hamburgere og smågodt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Du får komme til vestlandet og spise hamburgere og smågodt.

Bare dersom smågodtet er lommevarmt! :devil:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Oh. Det minner meg på de muffinsene som man får kjøpt på butikken. Selger de fremdeles de som har sånn karamellkjerne? Har ikke funnet noen på ei god stund.

Tror det er Mabels som har de :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

MGP er det verste man kan oppdrive. Jeg drar heller på dansebandfestival i indre Toten enn å se på det tullet.

Jeg tror faktisk jeg er enig i det, altså.

Jeg ler meg skakk av ting folk synes er flaut. Som for eksempel å spise banan i offentlighet, handle usunn mat osv.

Lenke til kommentar

Ikke le av meg :(

Spise i offentlighet og handle usunn mat er på blir-flau-av-listen min.

Jeg syns det er veldig ukomfortabelt å spise sammen med mennesker jeg ikke kjenner så godt. Bruker veldig lang tid på å venne meg til sånt. Så I don't blame you. Det er også jævlig flaut å hoste/snufse på offentlige plasser som buss og tog. Det er helt stille, og alle begynner å bli drittlei av deg. Det føles iallefall sånn ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...