Ajaco Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Mange bilder forteller en historie. En historie som ikke gjentar seg. De lagrer er øyeblikk som man kanskje aldri får igjen. Dessuten så blir jeg langt mer inspirert av andre sine bilder, enn mine egne. Nå tar jeg knapt bilder selv, men bilder fra andre verdensdeler, fra krig, kulturer, gleder andre har - det gir noe. Masseproduserte bilder, uten noe å si er ikke verd å ta vare på. Uheldigvis er det mange som tar vare på disse. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Du kan ikke se alt med dine egne øyne vet du 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Du kan ikke se alt med dine egne øyne vet du Greit nok, ser poenget ditt. Det jeg egentlig mente var egentlig alle ungdommene idag som er så interessert i å ta bilder, og som går rundt med et speilrefleks og tar bilde av alt og alle. Slike bilder du viser der er jo såklart historiske bilder som er tatt av profesjonelle fotografer. Jeg tenkte mer på bilder som Ajaco snakker om. Alle de meningsløse og ubetydelige bildene. Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange er interessert i å ta bilder. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Du kan ikke se alt med dine egne øyne vet du Greit nok, ser poenget ditt. Det jeg egentlig mente var egentlig alle ungdommene idag som er så interessert i å ta bilder, og som går rundt med et speilrefleks og tar bilde av alt og alle. Slike bilder du viser der er jo såklart historiske bilder som er tatt av profesjonelle fotografer. Jeg tenkte mer på bilder som Ajaco snakker om. Alle de meningsløse og ubetydelige bildene. Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange er interessert i å ta bilder. Noen av de viktigste bildene i historien har ikke vært profesjonelle fotografer, men folk som er på rett sted til rett tid - med et kamera. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 pip pip, cheerio. snart fremme i bartebyen nytt her? nytt teppe eller noe? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg pakker hele andre etasje ned i esker og snikhekler litt på et teppe når muttern ikke ser på. Rebelsk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 You bad to tha bone, Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Lurer på om jeg skal studere kulturminneforvaltning. Om jeg bor hjemme (pes til tusen, I know) og pendler til Trondhjem, kan jeg utdanne meg til noe jeg er interessert i og endelig oppfylle drømmen om å jobbe som antikvar. Hvem vet, kanskje jeg en dag kan bli riksantikvar også? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Lurer på om jeg skal studere kulturminneforvaltning. Om jeg bor hjemme (pes til tusen, I know) og pendler til Trondhjem, kan jeg utdanne meg til noe jeg er interessert i og endelig oppfylle drømmen om å jobbe som antikvar. Hvem vet, kanskje jeg en dag kan bli riksantikvar også? I say gopher it! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kjør på, du . Gi meg en uppdate om et halvt års tid . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 er det rart jeg savner norge? http://www.youtube.com/watch?v=lf89fVmqIKc&feature=related Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det en kjent personlighet? Eller er han bare den gjevne danske? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) den jevne danske Endret 5. februar 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvorfor er det så lite aktivitet? Har alle fått seg et liv? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er snart ferdig med skutern, Coa! Var ute og testet her om dagen og da nådde jeg 112 km/t før redselen om å lette fra veien tok over. Blir spennende å teste toppfart når den er klar som et eple. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvorfor er det så lite aktivitet? Har alle fått seg et liv? Eg laga hamburgara. For da e da ungdommen lika. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Denne ungdommen spiste fiskegrateng med poteter og smør til middag! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ...mye grunnet at jeg er fattig og ikke har noe mer spennende i kylen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er snart ferdig med skutern, Coa! Var ute og testet her om dagen og da nådde jeg 112 km/t før redselen om å lette fra veien tok over. Blir spennende å teste toppfart når den er klar som et eple. 112 på en scooter, midt på vinteren? Lol Det hadde jeg ikke turt. Nei, jeg holder meg til bil jeg, mye tøffere. Særlig når man har en råtass som min. Phuu. Nå ble jeg nesten litt redd alle hadde funnet seg et liv, men heldigvis kom noe av aktiviteten tilbake. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er heldigvis bare vann her på veiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg