Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mange bilder forteller en historie. En historie som ikke gjentar seg. De lagrer er øyeblikk som man kanskje aldri får igjen.

Dessuten så blir jeg langt mer inspirert av andre sine bilder, enn mine egne. Nå tar jeg knapt bilder selv, men bilder fra andre verdensdeler, fra krig, kulturer, gleder andre har - det gir noe.

Masseproduserte bilder, uten noe å si er ikke verd å ta vare på. Uheldigvis er det mange som tar vare på disse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke se alt med dine egne øyne vet du

1295803964348.jpg

lc7z8.jpg

napalm20girl.jpg

93d82300c95748738ba60728b59.jpg

Greit nok, ser poenget ditt. :p

Det jeg egentlig mente var egentlig alle ungdommene idag som er så interessert i å ta bilder, og som går rundt med et speilrefleks og tar bilde av alt og alle.

Slike bilder du viser der er jo såklart historiske bilder som er tatt av profesjonelle fotografer.

Jeg tenkte mer på bilder som Ajaco snakker om. Alle de meningsløse og ubetydelige bildene.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange er interessert i å ta bilder.

Lenke til kommentar

Du kan ikke se alt med dine egne øyne vet du

1295803964348.jpg

lc7z8.jpg

napalm20girl.jpg

93d82300c95748738ba60728b59.jpg

Greit nok, ser poenget ditt. :p

Det jeg egentlig mente var egentlig alle ungdommene idag som er så interessert i å ta bilder, og som går rundt med et speilrefleks og tar bilde av alt og alle.

Slike bilder du viser der er jo såklart historiske bilder som er tatt av profesjonelle fotografer.

Jeg tenkte mer på bilder som Ajaco snakker om. Alle de meningsløse og ubetydelige bildene.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange er interessert i å ta bilder.

Noen av de viktigste bildene i historien har ikke vært profesjonelle fotografer, men folk som er på rett sted til rett tid - med et kamera.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal studere kulturminneforvaltning. Om jeg bor hjemme (pes til tusen, I know) og pendler til Trondhjem, kan jeg utdanne meg til noe jeg er interessert i og endelig oppfylle drømmen om å jobbe som antikvar.

Hvem vet, kanskje jeg en dag kan bli riksantikvar også?

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal studere kulturminneforvaltning. Om jeg bor hjemme (pes til tusen, I know) og pendler til Trondhjem, kan jeg utdanne meg til noe jeg er interessert i og endelig oppfylle drømmen om å jobbe som antikvar.

Hvem vet, kanskje jeg en dag kan bli riksantikvar også?

I say gopher it!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Denne ungdommen spiste fiskegrateng med poteter og smør til middag!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

...mye grunnet at jeg er fattig og ikke har noe mer spennende i kylen.
Lenke til kommentar

Jeg er snart ferdig med skutern, Coa! Var ute og testet her om dagen og da nådde jeg 112 km/t før redselen om å lette fra veien tok over. Blir spennende å teste toppfart når den er klar som et eple. :love:

112 på en scooter, midt på vinteren? Lol :p Det hadde jeg ikke turt. Nei, jeg holder meg til bil jeg, mye tøffere. Særlig når man har en råtass som min.

Phuu. Nå ble jeg nesten litt redd alle hadde funnet seg et liv, men heldigvis kom noe av aktiviteten tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...