Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Jeg har diskutert med et kvinnfolk å nå fikk jeg plutselig et fint brev som virker truende.

Har lyst å skremme livskraften ut av guttungen! Noen tips til hva jeg kan skrive tilbake?

Her er en del av brevet:

"Du har 2 Alternativ:

Drite i å snakke med henne, og ikke få juling

Få juling hver gang du sier et ord/ kaster et blikk mot henne.

Visst du velger 1 så skjønner jeg at du er en smart unge, visst du velger 2 så skal jeg å mine venner slå resten av IQen din ut av deg."

Er så flott at vi har slike inkompetente og kort tenkte folk på moder jord! :new_woot:

Anmeld han. Seriøst.

Her er en tråd om omtrent samme problem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=616893&st=360

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

En ukes turné overstått på torsdag. Fy FAEN det var fett! Og så møtte jeg på Aleks. Vi hadde seriøst tidenes konsert på Kvitsund. Løfta taket på gymsalen!

Hehe. Ble lite respons istad. Nå får du sånn advarsel-ting. Turne sier du? Høgtun FHS?

Lenke til kommentar

Noen som har noen anelse om man har krav på ekstra betaling/tillegg når man har to vaktskift ganske tett opptil hverandre. Vi snakker 9 timer arbeidsfri tid, mellom lørdag og søndag.

Arbeidsmiljøloven sier at man har krav på 11 timer arbeidsfri tid mellom hvert skift.

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar

Great, nå er jeg ikke spesielt blid.

Våkner opp til en mail at dessverre, det var noen hotellet hadde trodd avbestillte som akkurat kom og at de derfor ikke hadde rom ledig :realmad:

Og jeg reiser i morra, og skal på jobb nå om 30 min, så jeg har egentlig ikke tid til å lete etter nytt før i kveld... FML

Ok, det er ikke verre enn at du drar ned finner en taxisjåfør og leter blant flotte hoteller. Mange av hotellene er sikkert ikke fulle i det hele tatt og dermed kan de gi etter litt på prisen (PRUT!).

Husker jeg bodde på et av Europas aller beste hoteller for 750kr/natten med den metoden. Kom bare inn i lobbyen og sa "Hei, har dere rom?"

Det er tanken senere ;)

Men når vi lander kl. 19.30 og det venter papirarbeid og sikkert køståing før man er ute av flyplassen hadde det vært deilig å bare kunen dra rett til et rom og bare slappe av

Endret av multisync
Lenke til kommentar

la meg i overgår med en hodepinne, og hosting. Klarte ikke stå opp før i sjutiden på kvelden igår, og idag har jeg også våknet flere ganger - men sovnet igjen, klarte ikke stå opp, før nå nettopp. Det vil si, ligger fortsatt i senga. Er lei av å være sjuk, er jævlig. Ikke slik jeg ville tilbringe helga:P

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så fascinert av å ta bilder egentlig?

Man skal bruke mange tusen kroner på et kamera som tar en kopi av en utsikt eller objekt du ellers kan se med dine egne øyne, hundre ganger bedre.

Overalt skal man ta bilder, uansett hva. Så sitter du igjen med tusener av bilder på pcen din som egentlig aldri ser på.

Nei, ser ikke greia med det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...