Lycantrophe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Her drikkes det Nøgne Ø Brown Ale og Caol Ila 12y. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg lurer på om jeg har smakt Paulaner Weissbier. Det var hvertfall noe fra samme merket Det er litt høyere alkoholprosent enn normalen, er det ikke? Sprit kan jeg ikke drikke, for jeg er for ung. Jeg gleder meg til jeg kan kjøpe whisky! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Acopolypsen er også nær. Se fra 1:18 http://www.youtube.com/watch?v=3UKz3GVrHI8&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 kveldens lille greie. det blåser og er rævva vær ute :/ 3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Sånn hadde jeg det for noen måneder siden óg. Og nå faller alt på plass og verden er flott og fin og herlig. Vi trenger en begrunnelse. Vel, jeg gjør hvertfall det. Jeg kjeder meg. Jeg veit ikke, jeg. Det er som å se verden i farger igjen etter at det har vært grått veldig lenge. Nå føler jeg bare at jeg lykkes på alle områder, jeg har planer for i hvertfall et år framover, merker på valgene mine at jeg begynner å nærme meg den personen jeg alltid har ønsket å være osv. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg snakker med selveste filosofen på skype! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 jeg er innblanda i snakk om hår og hvem veit hva. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 her poster jeg info om en nærgående apokolypse, og dere diskuterer andre ting.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg ble glad da jeg overhørte en samtale mellom to nye landsmenn på jobb i dag. Mann som traff en kvinne, og han spurte hva hun drev med, og hva hennes ambisjoner fremover var Godt at stereotypen om at alle invanderere er kvinnefiendtlige ikke alltid stemmer 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg snakker med selveste filosofen på skype! Jeg vil også være med i Skype-gjengen! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har egentlig ikke fått helt med meg hva Skype er. Det er sånn videosamtale greie, ikke sant? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hadde vært kult å være med, men jeg gidder ikke. + jeg har ikke mic. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har du sånn kul aksent, Hans? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg snakker med selveste filosofen på skype! Jeg vil også være med i Skype-gjengen! filliplyngmo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Har du sånn kul aksent, Hans? Hmm... Ingen aksent på mine språk unntatt engelsk. Der snakker jeg britisk grunnet det var det jeg lærte i Afrika. Det er egentlig ikke britisk heller. Ellers går det i Oslo-språk. Egentlig Oslo Vest når jeg tenker meg om. Endret 4. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så... Har dere savna meg de siste dagene? Jeg har vært så opptatt av å spille PS3 at jeg ikke har hatt tid til å poste noe særlig. Legger merke til at det har vært særdeles lite aktivitiet mens jeg har vært opptattt så lurer på om det er jeg som holder tråden i gang nesten. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så... Har dere savna meg de siste dagene? Jeg har vært så opptatt av å spille PS3 at jeg ikke har hatt tid til å poste noe særlig. Legger merke til at det har vært særdeles lite aktivitiet mens jeg har vært opptattt så lurer på om det er jeg som holder tråden i gang nesten. GT5? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 trenger ikke mikrofon for å bruke skype. funker fint som skravleprogram også. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Man bruker gjerne stemmen når man skravler, da. Hvis ikke kalles det som regel chatting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg