dysfunctional Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har 25 opp og 20 ned. Fiber ftw. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ganske dårlig engelsk.. men jævla god imitasjon. http://www.youtube.com/watch?v=9_DLEysEqSM Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ganske dårlig engelsk.. men jævla god imitasjon. http://www.youtube.com/watch?v=9_DLEysEqSM haha, det var jo faktisk bra. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 haha, det var jo faktisk bra. Fysj og faen i helvete skamme seg. Uttale er så ubegripelig viktig. Det der var jo ikke engelsk engang. Tror faktisk ikke det var et eneste ord (bortsett fra She) som var riktig plassert eller uttalt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Samma det vel. Var fortsatt lik stemme Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Samma det vel. Var fortsatt lik stemme Nei, ikke samme det. Nei, ikke lik stemme. Dere er vel bare imponert fordi noen har lært seg å voldta stemmebånda sine på samme måte som jacko ble kjent for. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Du bure sagt "arrival drinks" Ikke gærnet med free transport, mange hoteller i gurbagurba-land har egen tuk-tuk sjåfør. Sikkert det dette hotellet også har. Airport transfer er sikkert med minibuss ellernoe. A/C er en nødvendighet i Indonesia. Er visst ikke så stort, er manageren på hotellet som også kjører og henter oss på flyplassen :!: Btw. litt rart at men på checkindagen ikke vet hvilket fly man skal fly Doha-Ngurah Rai jaja, får se hva som skjer når jeg prøver å sjekke inn i kveld. Sent svar, men jeg måtte komme meg fra jobben og lage litt mat. Sjekket checkmytrip.com? Hvis ikke, prøv wideroe.no og søk på flyreiser til Denpasar i morgen. Trykk deretter på flight-details så får du vanligvis opp flytype. Dersom du fortsatt ikke får det er det sannsynligvis et flybytte på gang. Det kan både være kult, og ræva. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Forøvrig er jeg såpass glad for det ambassadebesøket i dag at jeg tar en snaps. Det skal altså ikke mer til for å gjøre meg fantastisk glad. Hele helgen min er reddet. Jeg smilte som en gal massemorder på trikken hjem. Skål. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nei, ikke samme det. Nei, ikke lik stemme. Dere er vel bare imponert fordi noen har lært seg å voldta stemmebånda sine på samme måte som jacko ble kjent for. Så du sier det ikke høres ut som MJ? Om vi ser bort ifra engelsken. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så du sier det ikke høres ut som MJ? Om vi ser bort ifra engelsken. Ja, det sier jeg. Han evner å voldta stemmebånda sine på en lignende måte som jacko gjorde, men det betyr ikke at han høres ut som ham. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kverulering.com SnittLeifs hjemmeside. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ingen som slår internet linja mi. Sjekk den herlig pingen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kverulering.com SnittLeifs hjemmeside. Niet! 'tis bastant.com Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Sent svar, men jeg måtte komme meg fra jobben og lage litt mat. Sjekket checkmytrip.com? Hvis ikke, prøv wideroe.no og søk på flyreiser til Denpasar i morgen. Trykk deretter på flight-details så får du vanligvis opp flytype. Dersom du fortsatt ikke får det er det sannsynligvis et flybytte på gang. Det kan både være kult, og ræva. Jeg lurer på om det kan være flybytte, er ikke noe på noen av stedene. Fordelen er at kanskje de bytter fra 777-300LR (som jeg mener det sto tidligre) til 777-300ER som da har power-ports i economy også. Tror du det er norske uttak forresten? eller er det noe sært? Endret 4. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 *hoho* Klipte begge sidene av håret mitt av med 2mm barbermaskin i dag. Ser faktisk dritkult ut. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 *hoho* Klipte begge sidene av håret mitt av med 2mm barbermaskin i dag. Ser faktisk dritkult ut. Det var da en veldig liten barbermaskin? aehbhahhehhaehahaehAHHAHAHAh ja. hi-five? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Pics or it didn't happen Endret 4. februar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg