Yavel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 da har jeg vært på shopping dvs 10k fattigere Hva har du kjøpt? Stoler, puter og div deler til weslingen Utdyp deg litt mer Kjøpte bøtteseter, og puter til "salongen" inne i weslingen, neste på lista er 100hk eller mer Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Når et hotell ber om kredittkortinformasjon, hva er det de egentlig trenger da? Litt skeptisk til å gi ut all info som det, men sånn må de vel nesten gjøre det når de ikke har nettløsning på betaling? Endret 4. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Når et hotell ber om kredittkortinformasjon, hva er det de egentlig trenger da? Gi dem kredittkortnummer og expire date. Det jeg pleier å gjøre. Dersom de trenger mer, så kontakter de deg. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 I og med at pulsen min har vært 200 i to uker straight tror jeg ikke du vil ha den Jo! Elsker stress! Samtidig som jobben din virker godt over snittet interessant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Neon gang vært i Romania, Mchansern? Selvsagt. Bucharest og Transilvania er besøkt. Trivdes veldig. Ajaco har helt rett. Oh, awesome. Skal til Bucharest selv om ikke så lenge. Er litt nervøs siden jeg ikke er vant til å reise alene pluss at jeg har flyskrekk. Søta, hva med å reise til Norge? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Når et hotell ber om kredittkortinformasjon, hva er det de egentlig trenger da? Gi dem kredittkortnummer og expire date. Det jeg pleier å gjøre. Dersom de trenger mer, så kontakter de deg. THIS btw. om du bryr deg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Flyet kommer til å styrte, du blir eneste overlevende, og må spise alle andre pasasjerer for å overleve lenge nok til å kunne bli hentet av en båt. Båten viser seg å være pirater, hvor du blir sexleketøyet deres i 2 mnd, før dere kommer i land. Da klarer du å stikke av, men du har ingen penger. Derfor kommer du deg ingen steder. Du er nødt til å henge med de narkomane, og starter å bruke. Til slutt får du en jobb som gir deg nok penger for en flybillett hjem. Når du kommer hjem er familien din død. Neu, huff! Da går jeg heller og låser meg inn i skapet istedenfor, hvor ingenting galt kan skje. Snakkes om en måneds tid. Oh, awesome. Skal til Bucharest selv om ikke så lenge. Er litt nervøs siden jeg ikke er vant til å reise alene pluss at jeg har flyskrekk. Søta, hva med å reise til Norge? Det må nok vente litt til, du. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Når et hotell ber om kredittkortinformasjon, hva er det de egentlig trenger da? Gi dem kredittkortnummer og expire date. Det jeg pleier å gjøre. Dersom de trenger mer, så kontakter de deg. THIS btw. om du bryr deg Ser flott ut. Tripadvisor lyver aldri så det blir sikkert bra. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 THIS btw. om du bryr deg Ser flott ut. Tripadvisor lyver aldri så det blir sikkert bra. Det virker som et bra sted ja, pris 65$ pr. for oss begge pr. natt. Fikk hva som var inkludert på mail: All taxes, airport transfer, arrival drink, american breakfast, tea and coffee in room, safe, fridge, a/c, tv with dvd player, direct dialing and free transport in the Sanur aerea between 9.30AM & 9.30PM Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) THIS btw. om du bryr deg Ser flott ut. Tripadvisor lyver aldri så det blir sikkert bra. Det virker som et bra sted ja, pris 65$ pr. for oss begge pr. natt. Fikk hva som var inkludert på mail: All taxes, airport transfer, arrival drink, american breakfast, tea and coffee in room, safe, fridge, a/c, tv with dvd player, direct dialing and free transport in the Sanur aerea between 9.30AM & 9.30PM Du bure sagt "arrival drinks" Ikke gærnet med free transport, mange hoteller i gurbagurba-land har egen tuk-tuk sjåfør. Sikkert det dette hotellet også har. Airport transfer er sikkert med minibuss ellernoe. A/C er en nødvendighet i Indonesia. Endret 4. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Du bure sagt "arrival drinks" Ikke gærnet med free transport, mange hoteller i gurbagurba-land har egen tuk-tuk sjåfør. Sikkert det dette hotellet også har. Airport transfer er sikkert med minibuss ellernoe. A/C er en nødvendighet i Indonesia. Er visst ikke så stort, er manageren på hotellet som også kjører og henter oss på flyplassen :!: Btw. litt rart at men på checkindagen ikke vet hvilket fly man skal fly Doha-Ngurah Rai jaja, får se hva som skjer når jeg prøver å sjekke inn i kveld. Endret 4. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Mens vi først måler epenis: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ..the fuck? Betaler for 12/0.8 ADSL jeg. Heldigvis kan man vanligvis aldri skrive ordene Telenor og Ripoff i samme setning. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Liker nettet som er hjemme bedre. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg liker nettet som er hos naboen bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg