MrBjoern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 I natt skjedde det noe epic. Jeg våknet og trodde jeg skulle på skolen.. ser på klokka. 03:40. ER SÅ DIGG DET. Skjer med det der? Jeg våknet i natt selv. Så sovnet jeg igjen og våknet når skolen startet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fridager er for pyser. Nei, fridager er essensielt for å kunne fungere sosialt. Sosihva? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Folk og deres dumme fremmedord. Snakk norsk for pokker! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg spammer 8-bit på skolen for å holde meg våken, og ser virkelig frem til å jobbe til kl 4 i natt. Deres planer for helgen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er enten eller... Enten chiller jeg hjemme, gamer og ser film. Eller så stikker jeg til en kompis og røyker meg fjern. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 En god kombinasjon av de to siste punktene i nr. 1 med nr. 2 høres vel også bra ut? =) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Du er kulest om du stikker til en kompis og røyker deg fjern. Jeg ser sånn opp til folk som gjør det. Spesielt om de skriver om det i offentlige fora. 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Du er kulest om du stikker til en kompis og røyker deg fjern. Jeg ser sånn opp til folk som gjør det. Spesielt om de skriver om det i offentlige fora. I mine øyne blir det som å si at man skal på fest. Bare at røyking er mer avslappende og mer.. sosialt, i dunno? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Du er kulest om du stikker til en kompis og røyker deg fjern. Jeg ser sånn opp til folk som gjør det. Spesielt om de skriver om det i offentlige fora. Hæ? Det er ikke litt kult en gang! Røyking og fjernrøyking er bare dumt. Og du, du som ser opp til de som gjør det? Skjerp deg. Røyking er ikke sunt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hæ? Det er ikke litt kult en gang! Røyking og fjernrøyking er bare dumt. Og du, du som ser opp til de som gjør det? Skjerp deg. Røyking er ikke sunt. Ditt lille troll. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Røyking er ikke sunt. Jeg sluttet å røyke tobakk fordi det var dyrt, ikke fordi det var usunt. Edit: Helt ærlig. Det finnes mye rundt oss som er farlig, ja, det er faktisk livsfarlig å reise på jobb. Jeg risikerer å dø hver dag. Hva er da galt med at jeg koser meg med en cigarett eller snus en gang i blant? Livskvalitet fremfor livskvantitet sier nå jeg. Endret 4. februar 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvordan kan det være lyd og eksplosjoner i rommet i Star Wars? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hæ? Det er ikke litt kult en gang! Røyking og fjernrøyking er bare dumt. Og du, du som ser opp til de som gjør det? Skjerp deg. Røyking er ikke sunt. Ditt lille troll. Hæ? Meg? *Uskyldig* Røyking er ikke sunt. Jeg sluttet å røyke tobakk fordi det var dyrt, ikke fordi det var usunt. Kuuuult! Hvordan kan det være lyd og eksplosjoner i rommet i Star Wars? Sorry, men star wars er ikke ekte. Endret 4. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kuuuult! Vet du, jeg har aldri forstått greia med at det skal være kult å røyke. Jeg begynte å røyke fordi jeg hadde lyst, og fortsatte fordi jeg faktisk likte det. Om du definerer det som kult eller ukult er egentlig det samme for meg, da jeg ikke gjør det for noen av delene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvordan kan det være lyd og eksplosjoner i rommet i Star Wars? Fordi noen årtusner før Star Warsfilmene ble skapt, installerte den galaktiske føderasjonen et høytalersystem i hele universet. Derfor hører du lyd nå. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvordan kan det være lyd og eksplosjoner i rommet i Star Wars? Fordi noen årtusner før Star Warsfilmene ble skapt, installerte den galaktiske føderasjonen et høytalersystem i hele universet. Derfor hører du lyd nå. men det er jo ikke luft i verdensrommet? Så hvordan kan vibrasjonene gå frem og tilbake? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Høytalerene deres fungerer på en annen måte. Teknologi skjønner du, vi har ikke kommet så langt ennå. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Høytalerene deres fungerer på en annen måte. Teknologi skjønner du, vi har ikke kommet så langt ennå. Ok, takk for at du besvarte spørsmålet mitt. Hva med eksplosjonene? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kuuuult! Vet du, jeg har aldri forstått greia med at det skal være kult å røyke. Jeg begynte å røyke fordi jeg hadde lyst, og fortsatte fordi jeg faktisk likte det. Om du definerer det som kult eller ukult er egentlig det samme for meg, da jeg ikke gjør det for noen av delene. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ok, takk for at du besvarte spørsmålet mitt. Hva med eksplosjonene? Eksplosjoner fungerer annerledes i verdensrommet. Det er faktisk utviklet en egen teknologi for å få noe til å eksplodere i ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg