Datasmurf Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da jeg var ung hadde vi AXE deodorant som vi sprayet hele gymgarderoben med. Ekstra kult når noen hadde med lighter. Oh the memories. 8-10 år siden det ja! Det skremmende er at jeg husker det der fra for 14-15 år siden. tror alle gikk igjennom den på slutten av barneskolen Vel, det var ikke slutten av barneskolen for min del. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Edit: Curses. too late Ihihihi. edit: Jeg fant ut i går at jeg kan få flere TV-kanaler uten å betale noe mer. Det er jo ganske greit. Men altså, TV-kanaler har jo bare blitt teitere? Endret 4. februar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen som husker/vet hvor mye imodium comp koster? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Våken etter tre timers søvn! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Lite søvn er så sykt last week det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hadde fri i går, har fri i dag. Har 4 gjester her. Nå blir det litt mer minecraft Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Minecraft irriterer meg grenseløst. Et latterlig browserspill som jævli mange har startet og spille, og stadig vekk prater om. ARGH. Om man skal spille... så spill noe ordentlig iallefall, da. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ^ Feil tråd. Og hvem spiller Minecraft i browseren? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg kaster stein på alle som spiller Minecraft Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen som husker/vet hvor mye imodium comp koster? Sist gang jeg sjekket var det rundt 80 kroner på apoteket. Kjedet meg i lang kø så jeg trakk fram varer. Her er prisen på Boots forresten; https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1517093&c=3403596&g=false Er også en annen type som koster mer, lurer på om det er flere tabletter i den eller noe slikt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 I am awake! Satte alarmen til 09:30. Ble lei av å ligge i senga og snu meg. Plukker opp mobilen og ser på klokka. 09:29. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 I natt skjedde det noe epic. Jeg våknet og trodde jeg skulle på skolen.. ser på klokka. 03:40. ER SÅ DIGG DET. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Haha, vær forsiktig med imodium. Skulle ut med en kompis som var litt dårlig i magen så ga han tre stykker før vi dro på vors. Han fikk ikke gjort fra seg på tre-fire dager. Er tydeligvis som å bæsje en murstein etterpå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg bruker kun vanlig immodium ved utenlandsreiser, og det funker utmerket akkopagnert med et glass Dukoral. Akk et måltid for en kongelig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 I går skjedde det noe epic. Jeg våknet av alarmen min 06:30, reiste meg opp av senga og tenkte på hvilke bøker jeg måtte ha med meg på skolen. MEN SÅ KOM JEG PÅ AT JEG HADDE FRI. Så jeg la meg igjen og våknet av meg selv 09:30 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Om 24 timer kommer jeg til å ha det helt fantastisk. Kommer til å sove i min egen seng, og vite at jeg ikke skal EN DRITT. Beste følelsen som finnes. Etter følelsen jeg får av å se på idioter som driter seg ut. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ah, digggg. Dag nummer fire denne uken hvor jeg jobber elleve timer, samme i morgen Fridager er for pyser. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fridager er for pyser. Nei, fridager er essensielt for å kunne fungere sosialt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Paradoksalt nok er fridager grunnen til at jeg gidder å dra på jobben. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) I am awake! Satte alarmen til 06.30. Lå bare i senga og snudde meg, for så å sovne igjen. Mange ganger. Plukker opp mobilen og ser på klokka. 11.21 Endret 4. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg