Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Samedagen på søndag, regner med alle har flagget klart til å heisees? Kommer aldri til å skje. Ikke her i huset iverfall. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Når ble Jøder en rase? Hva er de? En sykdom? De er ikke en sykdom, men de er syke. Jødedommen er en sykdom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Samedagen på søndag, regner med alle har flagget klart til å heisees? Nei, jeg hater samer. Faen, jeg er egentlig sykt sær. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg så det sto på kalenderen min nemli, er vel på lik linje med kongelige snørrunger sin bursdag, ikke akkurat noe å feire Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Samedagen på søndag, regner med alle har flagget klart til å heisees? Legg ned hele Same opplegget, det er latterlig, ingen som lever i dag som husker de "grusomme" tingene den Norske stat gjorde ovenfor dem! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tja, nå er jeg på dypt vann. Vet ikke helt, men jeg vil tro det? Er ikke sikker selv. Har hørt mye forskjellig. Er nok ganske vanskelig å definere, da de har spredd seg overalt, og "blandet seg" med andre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er det noen her som ser på "Unge mødre". Jeg ser på det av og til (den danske og norske). Jeg hadde vært så sykt flau om jeg var med. Dette er liksom folk nederst på den sosiale og status-rangstigen. Dette er hva man kaller "trailer thrash" i USA. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjære, kjære forumkafe. Mitt flotte headset tar kvelden, så eg må ha eit nytt til både spel og musikk (spotify premium). Ser at Elkjøp har Logitech G35 til 500 kr. Verdt det? Har høyrt at det skal vere like lydtett som eit hørselsvern. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg ser på Unge Mødre hver mandag klokken 21.00 på FEM. Jeg elsker underholdninga. "Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ble så mye rykter når jeg ble gravid, jeg. Jeg var jo bare 15 år! Åh, det finne sååå mange tragiske folk!" It's you, bitch. Endret 3. februar 2011 av Diskutert Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er sigøynere en rase? Sigøynere er vell et følkeslag, ikke rase Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har venninner som ikke ser på annet enn TVNorge og FEM, så jeg har fått med meg noen episoder. Blir for det meste irritert av det showet. Jeg har derimot fått sansen for den versjonen av "Hellstrøm rydder opp", bare med en australsk dame og frisørsalonger. De damene kan virkelig ikke styre en sjappe. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjære, kjære forumkafe. Mitt flotte headset tar kvelden, så eg må ha eit nytt til både spel og musikk (spotify premium). Ser at Elkjøp har Logitech G35 til 500 kr. Verdt det? Har høyrt at det skal vere like lydtett som eit hørselsvern. God bass, og funker ok til musikk, men til spilling der lyd er kritisk er den ikke serlig brukbar. Like tett som et hørselsvern er å ta litt i, men det er rimelig tett, og selv synes jeg det kjennes litt ut som å ha dotter i ørene etter en stund. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjære, kjære forumkafe. Mitt flotte headset tar kvelden, så eg må ha eit nytt til både spel og musikk (spotify premium). Ser at Elkjøp har Logitech G35 til 500 kr. Verdt det? Har høyrt at det skal vere like lydtett som eit hørselsvern. Ja det er verdt det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg ser på Unge Mødre hver mandag klokken 21.00 på FEM. Jeg elsker underholdninga. "Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ble så mye rykter når jeg ble gravid, jeg. Jeg var jo bare 15 år! Åh, det finne sååå mange tragiske folk!" It's you, bitch. HAHAHA Ja, herregud. Digger den danske versjonen jeg. Der er det enda mer lavtstående folk. Stakkars kjærestene deres, huff. Må være med på et så ydmykende program. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, jeg lurer på om jeg skal stå opp rundt halv 5 for og gå opp til henne for og så jogge med henne. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjære, kjære forumkafe. Bla bla elkjøp yadayada verdt det? bla bla Nei. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, jeg lurer på om jeg skal stå opp rundt halv 5 for og gå opp til henne for og så jogge med henne. hvem er henne? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, jeg lurer på om jeg skal stå opp rundt halv 5 for og gå opp til henne for og så jogge med henne. hvem er henne? En venn av meg, ossen det? Kjære, kjære forumkafe. Mitt flotte headset tar kvelden, så eg må ha eit nytt til både spel og musikk (spotify premium). Ser at Elkjøp har Logitech G35 til 500 kr. Verdt det? Har høyrt at det skal vere like lydtett som eit hørselsvern. KJØP! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjære, kjære forumkafe. Mitt flotte headset tar kvelden, så eg må ha eit nytt til både spel og musikk (spotify premium). Ser at Elkjøp har Logitech G35 til 500 kr. Verdt det? Har høyrt at det skal vere like lydtett som eit hørselsvern. G35 er et helt greit headset. Ikke fantastisk, men 500kr er det verd IMO. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hva skal du gjøre i kveld da, AM? Nei, vettuka, jeg skal sitte oppe i natt med en historieinnlevering fordi jeg har slasket vekk hele dagen. Når jeg har vært våken i hele natt må jeg gå på jobb i minst åtte timer Hvorfor jeg skal jobbe? Fordi jeg må gi vekk 500 kr til operasjons dagsverk. 500 KRONER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg