Vowels Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Min favoritt var vel den med Pusur motiv. Om den sklei opp i ræva spilte ingen trille, alt for skjønnheten 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 husker hadde en silkebokser med scooby doo på. den var fet Gief! Finnes vel fortsatt på H&M, tipper jeg. Skal til byen nå, skal heller undersøke. Alt jeg gjør for dere. :!: Alt du gjør for oss.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Min favoritt var vel den med Pusur motiv. Om den sklei opp i ræva spilte ingen trille, alt for skjønnheten Eg hadde 2 med Pusur-motiv Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hva faen var dealen med silkeboxer? Det var jo ikke behagelig, det sklei bare opp i ræven. Fikk 5 nye hver bursdag og jul av venninner. Håpløst. Memories! Var inn på slutten av barneskoleårene mine, det vil si 6 år siden Endret 3. februar 2011 av Sameboe Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da jeg var ung brukte vi silkeboksere og hørte på Backstreet Boys haha! Husker silkeboksere var det store! Hadde helt glemt dem Det ver episk ^^ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fler som hadde den med pusur som hadde lættis? Masse pusurbilder også var det typ "HAHA" "HEHE" "HOHO" "HAHAH" over hele? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde the simpsons, pusur og en blå :-) Deilige å sove med. De har de på Cubus fortsatt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde silke sengetøy en gang..det var forferdelig. Glatt og kaldt og jeg vikla meg så lett inn i lakenet at jeg måtte legge på pånytt hver dag. Bah. Oppskrytt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da jeg var ung hadde vi AXE deodorant som vi sprayet hele gymgarderoben med. Ekstra kult når noen hadde med lighter. Oh the memories. 8-10 år siden det ja! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Husker det der selv. Var forferdelig.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg var gymlærer for gutter i 6. klasse og jeg kan love deg at Axe-fenomenet eksisterer fortsatt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg kan bekrefte dette. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Herregud, er det ikke mulig å oppdrive en ENESTE penn eller blyant i leiligheten min da? D: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Sjekk anus Nei, der har jeg bare knark. Endret 3. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 haha jeg har alt for mange blyanter og sånt som ligger å slenger rundt over alt. skal jeg sende et par i posten? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg fant en penn nå.. Jeg hadde jo MASSE blyanter og penner før. Lurer på hvor de har tatt veien.. Men takk for tilbudet Shikaru. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sjekk anus Nei, der har jeg bare knark. Apropos knark og anuser og sånt... Noen som har hørt noe fra Bundy i det siste? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg