Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damnit, da ble sekken min fort større, tyngre og fullere.

Sånn ble det når jeg må ha med en bok eller tre og en pc.

Bøkene tar du i håndbagasjen. Det er en lang tur og det er faktisk veldig ok å lese på fly.

har man 230V på lengre flyturer ?

Lenke til kommentar

Bøkene tar du i håndbagasjen. Det er en lang tur og det er faktisk veldig ok å lese på fly.

Skolebøker... I think not

Dette var riktignok når jeg tok håndbagasjen oppi den andre sekken, det går såvidt, ihvertfall nå før jeg har fått boxerne og siste shortsen oppi :whistle:

Hadde vært greit å fått plass til alt i en sekk hvis vi skal flytte på oss ofte.

jeg har det på economy på det ene flyet, ikke det andre ser det ut som.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Strømuttak?

Varierer veldig, men normen er at man kun har det på business.

Lenke til kommentar

Vet du hva som nettop slo meg?

Folk i USA sier ofte bare 911 istedet for 9/11 (som i terroraksjonen). Slo meg nettop at 911 er nødhjelp nummeret til USA. Ironisk. Lol.

Edit: Alle andre enn meg har nok allerede lagt merke til dette. Bare jeg som ikke har sett det før nå.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Vet du hva som nettop slo meg?

Folk i USA sier ofte bare 911 istedet for 9/11 (som i terroraksjonen). Slo meg nettop at 911 er nødhjelp nummeret til USA. Ironisk. Lol.

Edit: Alle andre enn meg har nok allerede lagt merke til dette. Bare jeg som ikke har sett det før nå.

Trur eg innsåg det når eg var rundt 6 år gammal og såg på hjemme alene der dei måtte ringe 911.

Lenke til kommentar

Folk sier "nine eleven" om 11. september og "nine one one" om nødnummeret. Har aldri hørt noen si det ene om det andre.

edit: Hva faen var dealen med silkeboxer? Det var jo ikke behagelig, det sklei bare opp i ræven. Fikk 5 nye hver bursdag og jul av venninner. Håpløst.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...