Pokey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4017474.ece Hahaha. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nice try. Vi liker begge WoW. *Trykke ned knappen med X* Next! Okei. Fyren på avataren din er ikke en kul kar. Det sier du bare for å legge skjul på din homoseksuelle forelskelse i Lauri. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Damnit, da ble sekken min fort større, tyngre og fullere. Sånn ble det når jeg må ha med en bok eller tre og en pc. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Damnit, da ble sekken min fort større, tyngre og fullere. Sånn ble det når jeg må ha med en bok eller tre og en pc. Bøkene tar du i håndbagasjen. Det er en lang tur og det er faktisk veldig ok å lese på fly. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Damnit, da ble sekken min fort større, tyngre og fullere. Sånn ble det når jeg må ha med en bok eller tre og en pc. Bøkene tar du i håndbagasjen. Det er en lang tur og det er faktisk veldig ok å lese på fly. har man 230V på lengre flyturer ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Damnit, da ble sekken min fort større, tyngre og fullere. Sånn ble det når jeg må ha med en bok eller tre og en pc. Bøkene tar du i håndbagasjen. Det er en lang tur og det er faktisk veldig ok å lese på fly. Skolebøker... I think not Dette var riktignok når jeg tok håndbagasjen oppi den andre sekken, det går såvidt, ihvertfall nå før jeg har fått boxerne og siste shortsen oppi Hadde vært greit å fått plass til alt i en sekk hvis vi skal flytte på oss ofte. har man 230V på lengre flyturer ? jeg har det på economy på det ene flyet, ikke det andre ser det ut som. Endret 3. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Damnit, da ble sekken min fort større, tyngre og fullere. Sånn ble det når jeg må ha med en bok eller tre og en pc. Bøkene tar du i håndbagasjen. Det er en lang tur og det er faktisk veldig ok å lese på fly. har man 230V på lengre flyturer ? Strømuttak? Varierer veldig, men normen er at man kun har det på business. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Merkelig, nå finner jeg ikke ut hvilket fly jeg skal fly fra Doha-denpasar og motsatt QR638 Endret 3. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Vet du hva som nettop slo meg? Folk i USA sier ofte bare 911 istedet for 9/11 (som i terroraksjonen). Slo meg nettop at 911 er nødhjelp nummeret til USA. Ironisk. Lol. Edit: Alle andre enn meg har nok allerede lagt merke til dette. Bare jeg som ikke har sett det før nå. Endret 3. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ja, det er nok bare du som har vært så treig med å legge merke til det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Vet du hva som nettop slo meg? Folk i USA sier ofte bare 911 istedet for 9/11 (som i terroraksjonen). Slo meg nettop at 911 er nødhjelp nummeret til USA. Ironisk. Lol. Edit: Alle andre enn meg har nok allerede lagt merke til dette. Bare jeg som ikke har sett det før nå. Trur eg innsåg det når eg var rundt 6 år gammal og såg på hjemme alene der dei måtte ringe 911. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk for at du får meg til å føle meg eldre... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk for at du får meg til å føle meg eldre... Da jeg var ung, var pluto en planet. Jeg føler meg gammel til tider jeg og. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da jeg var ung brukte vi silkeboksere og hørte på Backstreet Boys 4 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Folk sier "nine eleven" om 11. september og "nine one one" om nødnummeret. Har aldri hørt noen si det ene om det andre. edit: Hva faen var dealen med silkeboxer? Det var jo ikke behagelig, det sklei bare opp i ræven. Fikk 5 nye hver bursdag og jul av venninner. Håpløst. Endret 3. februar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hahaha, brukte det selv jeg. Hvor mange år siden er det nå? 6? 7? Mer? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Åååh, husker silkebokserene selv. Noen av de var helt ok faktisk. Får man tak i sånne fortsatt btw? Men ja, det var vel en eller annen tulling som hadde fått det for seg at det var kult (samt så bra ut på 16+ folk. Dunno.) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 husker hadde en silkebokser med scooby doo på. den var fet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Finnes vel fortsatt på H&M, tipper jeg. Skal til byen nå, skal heller undersøke. Alt jeg gjør for dere. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, ingen av silkebokserene var ok. De var fæle, sklei opp, var bare generelt ubehagelige og ikke gode. Glad vi er ferdige. Jeg fikk også noen av veninner... De skulle bare visst.. Hadde heller gått med stringtruse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg