SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvem? Jeg er ikke så oppdatert på babyfronten. Beklager det. v1; darkness| og husker ikke v2; Nie og Espen Pai v3; darkness| og husker ikke Slik er det vel Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Da har man tatt en laaaaang dusj, ryddet og vasket leilighet, spist, gått en tur og lest litt. Hva skal man finne på nå tro? Lage forumebabyer er ganske populært for øyeblikket. Eneste er at det er litt lang leveringstid på dem. Har hørt at det tar opp mot 9 måneder. Endret 3. februar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) SnittLeif kommer med så gode argumenter at det her kan man jo ikke si nei til. Skal ta det opp til vurdering. Da har man tatt en laaaaang dusj, ryddet og vasket leilighet, spist, gått en tur og lest litt. Hva skal man finne på nå tro? Poste i forumet slik vi får noe å lese/poste om. Hvem? Jeg er ikke så oppdatert på babyfronten. Beklager det. Er tre par på forumet som har bebbis om jeg husker korrekt. Ett av dem er Nie som er ofte innom kjærlighetstråden. *edit* ser at Snittleif har bedre kontroll enn meg på bebbisfronten Endret 3. februar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har ikke så mye interessant å skrive om at det gjør noe. Bare venter på at en av dere skal dra opp et samtaleemne som interesserer meg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 ser at Snittleif har bedre kontroll enn meg på bebbisfronten Den dagen du blir like forumgammel som meg, så har nok du kontroll også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har ikke så mye interessant å skrive om at det gjør noe. Bare venter på at en av dere skal dra opp et samtaleemne som interesserer meg. *det du liker* er dårlig. Snurr diskusjon. Den dagen du blir like forumgammel som meg, så har nok du kontroll også Den dagen jeg blir like forumgammel som deg, må jeg nok finne frem en avatar med skjegg og gåstol. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Den dagen jeg blir like forumgammel som deg, må jeg nok finne frem en avatar med skjegg og gåstol. hæææææ? Du må skrive høyere, eller inn i det gode øret mitt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jammen jeg får ikke skrevet inn i øret ditt, det er for trangt for pennen min. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har ikke så mye interessant å skrive om at det gjør noe. Bare venter på at en av dere skal dra opp et samtaleemne som interesserer meg. *det du liker* er dårlig. Snurr diskusjon. Nice try. Vi liker begge WoW. *Trykke ned knappen med X* Next! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jammen jeg får ikke skrevet inn i øret ditt, det er for trangt for pennen min. Ikke skryt på deg noe størrelse på "penn" nå Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Edit: Nei, det var visst ikke hun jeg tenkte på. Endret 3. februar 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nice try. Vi liker begge WoW. *Trykke ned knappen med X* Next! Okei. Fyren på avataren din er ikke en kul kar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Denne poppet akkurat opp på twitter: http://gizmodo.com/5750864/is-this-ufo-caught-by-multiple-cameras-a-real-alien-spaceship Ser litt spennende ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 De på jobben lager så sterk kruttkaffe at jeg har blitt helt vill i nikkersen nå LOL! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Vi har espressomaskin ja, men det er snakk om vanlig kaffe denne gangen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 jada da døde enda en bekjent av meg i trafikken........... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kondolerer. Var vel ikke kræsjet i tønsberg vel? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kondolerer. Var vel ikke kræsjet i tønsberg vel? Nei det var mellom Lillesand-Birkeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg