Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Om eksakt 7 døgn + 1.5 timer sitter jeg på et fly! 737 dessverre, men det får duge i denne omgang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (Hva er en forumbaby?) off, nå følte jeg meg dum, burde jeg vite hva det er? Pul Slimda og finn ut av det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Om eksakt 7 døgn + 1.5 timer sitter jeg på et fly! 737 dessverre, men det får duge i denne omgang. To døgn og 20t 33min her Samme fly som deg til London. Endret 3. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Misunner deg der. Satser på at det blir noe av den samme routingen til neste år. Skal til Manila via et sandkasse-land nemlig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har også (til en viss grad) diskusjon.no-viruset. Skulle ikke forundre meg om det blir den neste epidemien som sprer seg. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det burde finnes en medisin... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det burde finnes en medisin... Det kalles forumferie. Hyppig brukt av medlemmer i eksamenstider. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg må understreke at det kun er forebyggende, enkelte kommer tilbake veldig fort. Om ikke for å skrive så bare for å lese. Endret 3. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (Hva er en forumbaby?) off, nå følte jeg meg dum, burde jeg vite hva det er? En forumbaby er når to forummedlemmer får baby sammen. Vi har vel hittil 3 diskusjonsbabyer så vidt jeg kan huske. Muligens 4. Pul Slimda og finn ut av det. Er fint noen går rett på sak her. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Slimda: Det er bare nye medlemmer som trenger å varmes opp med forspill, vet du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Aha! Det skal jeg huske på neste gang. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg er ikke noe nytt medlem ;) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du er kanskje feminin og har pupper, men du er fortsatt feil kjønn. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg er ikke noe nytt medlem ;) Da foreslår jeg at du og Slimda setter i gang med det samme! Edit: Too late. Ouchhhh. Endret 3. februar 2011 av Zerda Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg er ikke noe nytt medlem ;) Da foreslår jeg at du og Slimda setter i gang med det samme! Jeg er enig i dette. Du er kanskje feminin og har pupper, men du er fortsatt feil kjønn. Jeg er ikke feminin, og det er ingenting som heter feil. Bare anderledes Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 det er ingenting som heter feil. Bare anderledes Hva er det der da, om ikke en skrivefeil. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 SnittLeif kommer med så gode argumenter at det her kan man jo ikke si nei til. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da har man tatt en laaaaang dusj, ryddet og vasket leilighet, spist, gått en tur og lest litt. Hva skal man finne på nå tro? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 det er ingenting som heter feil. Bare anderledes Hva er det der da, om ikke en skrivefeil. Det er ikke en skrivefeil. Det kalles en "jeg har fått 75% mindre søvn i det siste enn hva jeg burde fått, og skriver litt for fort"-bommert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (Hva er en forumbaby?) off, nå følte jeg meg dum, burde jeg vite hva det er? En forumbaby er når to forummedlemmer får baby sammen. Vi har vel hittil 3 diskusjonsbabyer så vidt jeg kan huske. Muligens 4. Hvem? Jeg er ikke så oppdatert på babyfronten. Beklager det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg