Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Dukoral har jeg også tatt. Det er vel drikkevaksine mot diarè og ikke kolera. edit: nvm, fant ut at den beskytter både mot diarè og kolera. Endret 3. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 EDIT: On another note. Kan noen gi meg et tips på hvordan å overleve i bartebyen? Skal dit på Lørdag, og ligge over til Søndag. Tror jeg dør. Lucky! Stikk innom Choko Loco en tur, nyt en kaffe/kakao på brygga. Er også et par fine steder for sushi, om du liker sånt. Faen, jeg må komme meg til den byen der en tur snart altså. Der har dem rett og slett kjedelig kaffe. Da drikker jeg heller vann Sushi er ikke mat. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sushi er ikke mat. Also, agreed. Sushi er kjedelig rå fisk og det smaker omtrent like kjedelig. Den klebrige risen er dog noget god. Eneste som er morsomt er å lure andre til å ta en munnfull wasabi, i den tro at det er pistasjnøtt-is. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sushi er ikke mat. Eneste som er morsomt er å lure andre til å ta en munnfull wasabi, i den tro at det er pistasjnøtt-is. You crazy Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da drikker jeg heller vann Yeah, do that. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har vondt i magen Virker som det er noe sykdom som går rundt om kring nå. Var dårlig i magen en dag jeg og, men etter en halvtime på do var alt OK. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har vondt i magen Virker som det er noe sykdom som går rundt om kring nå. Var dårlig i magen en dag jeg og, men etter en halvtime på do var alt OK. Har hatt det i ei uke snart Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nah plager meg ikke så veldig eneste er at jeg driter 4-5 ganger om dagen, men det er det eneste. Nå er første gangen jeg har hatt vondt i magen... btw: har du fått invite til Rift eventen som begynner i morgen? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har hatt det i ei uke snart Nå er første gangen jeg har hatt vondt i magen... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 btw: har du fått invite til Rift eventen som begynner i morgen? Nei, har ikke fått det ennå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 God ettermiddag! Eller er det fortsatt morgen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Neida, middag er jo 12:00, så det er ettermiddag nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sitter og venter på at dagen skal slutte. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har hatt det i ei uke snart Nå er første gangen jeg har hatt vondt i magen... ok skal formulere meg litt: Har vert uggen og råtten, men har ikke hatt "vondt" i magen før idag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 hvorfor det? den har jo akkurat starta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 hvorfor det? den har jo akkurat starta. Fordi imorra har jeg fri hele dagen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 ikke sløs bort dagen i dag av den grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg