Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner Spotify-reklame :(

Kjøpte meg Unlimited i helga.

Du er en snodig kar. Har kjørt Premium i flere måneder nå, og kan ikke huske reklamene.

Ja, jeg er definitivt en snodig kar. Jeg fikk liksom et lite naturlig avbrekk fra musikken hvor jeg da kunne ta av meg headsettet og rage litt før.

Nå.. vet ikke. Tror jeg må legge inn litt søppel (les: Rihanna, Gaga, Nicki Minaj, Shakira, the list goes on and on) i spillelista mi, for å oppnå samme effekt.

EDIT: On another note. Kan noen gi meg et tips på hvordan å overleve i bartebyen? Skal dit på Lørdag, og ligge over til Søndag. Tror jeg dør.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Skit, skifta bilde igjen? Vanskelig å skille deg fra alle de fotballgale gutta i sportsseksjonen.

Jeg er vel en av veldig få sportsinteresserte som henger her :p

Pff, er sikkert mange her som er sportsinteresserte(inkludert meg), selvom vi ikke bruker en sportsavatar. :)

Lenke til kommentar

EDIT: On another note. Kan noen gi meg et tips på hvordan å overleve i bartebyen? Skal dit på Lørdag, og ligge over til Søndag. Tror jeg dør.

Lucky! Stikk innom Choko Loco en tur, nyt en kaffe/kakao på brygga. Er også et par fine steder for sushi, om du liker sånt. Faen, jeg må komme meg til den byen der en tur snart altså.

Lenke til kommentar

Vaksinasjonskontor, here I come

Hvilke vaksiner trengs for Bali?

Gjetter på Hepatitt A+B og muligens gulfeber?

Kanskje du må ha malariapiller også?

e: Jeg tok Hep A+B for Indiaturen for snart en uke siden.

Fikk Hep A+B og Dukoral (drikkevaksine mot Kolera)

Malaria er det ikke noe særlig av på Bali, det var visst noe på Lombok (naboøya), men fortsatt ikke så utbredt at det var anbefalt med malariapiller, bare forebygge mot myggstikk.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...