Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spørsmål; er det ingen som har våpen i Kairo? Gleder meg til det over faen. Får 60 tlf om dagen fra folk som sitter der nede eller flyselskaper osv. FÆÆÆÆN Har så mye å gjøre i morgen... Blir dårlig bare av å tenke på det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 mmmmmMMMmm Kamferdrops! Men det er vel som de sier på Kiwi, bare Mats og gamlingene som liker det der! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spørsmål; er det ingen som har våpen i Kairo? Gleder meg til det over faen. Får 60 tlf om dagen fra folk som sitter der nede eller flyselskaper osv. FÆÆÆÆN Har så mye å gjøre i morgen... Blir dårlig bare av å tenke på det. Hehe, ja... kan tenke meg at det er ganske travelt i reisebransjen for tiden Av nysgjerringhet, hva slags utdanning har du egentlig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Livets skole! Nei, jeg har nok mer enn det. Jeg gikk reiseliv på vgs, allmenn studiekompetanse etter det. Deretter Høgskolen i Lillehammer, årsstudium. Jeg skal begynne på Bachelor i reiseliv om 1.5 år regner jeg med. Håper det. Endret 2. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei nå får jeg gå å legge meg. Snakkes muligens i morgen (hvem prøver jeg å lure, jeg er jo avhengig og kommer innom her uansett). Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 mmmmmMMMmm Kamferdrops! Men det er vel som de sier på Kiwi, bare Mats og gamlingene som liker det der! Å jeg! Hadde en perjode i fjord da jeg var helt avhengi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 mmmmmMMMmm Kamferdrops! Men det er vel som de sier på Kiwi, bare Mats og gamlingene som liker det der! ...og Egil. ...og Cinque Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei nå får jeg gå å legge meg. Snakkes muligens i morgen (hvem prøver jeg å lure, jeg er jo avhengig og kommer innom her uansett). Jeg har pokker meg ikke kommet meg i seng enda altså... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei nå får jeg gå å legge meg. Snakkes muligens i morgen (hvem prøver jeg å lure, jeg er jo avhengig og kommer innom her uansett). Jeg har pokker meg ikke kommet meg i seng enda altså... Vi kan legge oss samtidig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg elsker å skrive konservative kristne trollesvar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg skulle legge meg. Endte opp her med mobilen. Lol. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei nå får jeg gå å legge meg. Snakkes muligens i morgen (hvem prøver jeg å lure, jeg er jo avhengig og kommer innom her uansett). Jeg har pokker meg ikke kommet meg i seng enda altså... Vi kan legge oss samtidig DRØYT Gjør matteleksen min, anyone? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg elsker å skrive konservative kristne trollesvar. Siktar du til tråden om 12-åringen? Dårleg trolling, til og med med spoiler på slutten. Dessutan såg den posten nesten ut som om den var skrive av ctrl+v. Variasjon er nøkkelen til god trolling Seng, no. Eg var liksom trøytt klokka 21.00 i dag, men no vil eg ikkje legge meg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En kan jo lure på om enkelte slike grafikk/bra pc horer. bruker halve tida på å diskutere hvor bra crysis er pga grafikken, og hvorfor det skjermkortet er såpass bra. Så bruker dem andre halvparten av tiden til å onanere til produktkatalogen til ATI/NVIDIA. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 hva er forskjell i bruken på you`ll og you ? har ikke helt skjønt det der. You'll -> You will. You'll get hurt if you fall down. You will get hurt if you fall down. Your -> Your bike. I just borrowed your bike. You're -> You're mad. You are mad. You're mad at him? You are mad at him? You -> Who are you? Noen andre spørsmål klumpen? Takk Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 mmmmmMMMmm Kamferdrops! Men det er vel som de sier på Kiwi, bare Mats og gamlingene som liker det der! Å jeg! Hadde en perjode i fjord da jeg var helt avhengi. Når vi alle nå har blitt kjent med at jeg er grammatikknazi, så får jeg vel rette litt her. I need to change it, I must proceed, please don't kill me, I have a family to feed! "OG jeg". Å brukes før verb i infinitiv, og brukes til å binde sammen setninger. Jeg gleder meg til å møte kongen. Jeg gleder meg til å spise og drikke. Og hvilken fjord hadde du den perioden i? *I fjor* Sognefjorden er en fjord. Året vi hadde før dette var i fjor. All denne rettingen gjør meg trøtt. Tror jeg legger meg igjen, jeg.. No flaming allowed! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 All denne rettingen gjør meg trøtt. Tror jeg legger meg igjen, jeg.. Retting skal tas på PM. ...jeg svømmte i 2 timer i dag for å være litt flink å trene. Nå holde jeg på å dø av trøtthet! Klor gjør meg trøtt Jeg ser ikke problemet med å legge seg 11 om kvelden. Virkelig, jeg gjør ikke det. Legger jeg meg 11 om kvelden, er jeg trøtt når jeg står opp 06:15. Inb4 ein vits frå Slimda om å gjere deg våt Hvor våt Flabba er trengs ikke nevnes. Noen ting bare vet man. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 God morgen trøtte typer! Snart begynner demontering av denne datamaskinen slik at den er klar til at lillebror skal få den. Fy fan jeg er alt for snill! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 God morgen trøtte typer! Snart begynner demontering av denne datamaskinen slik at den er klar til at lillebror skal få den. Fy fan jeg er alt for snill! God morgen. Hvorfor demonteringen ? Skal han bygge den opp selv eller skal du bare rydde litt ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Han har kjøpt seg et nytt kabinett med masse lys osv( gutten er 10 eller 11) pluss at jeg skal ha den med ifra jobb ( privat pc) og ei en bagg hjem på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg