raWrz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Gå i enhetsbehandler - høyere klikk på nettverkskort - Oppdater Driverprogramvaren - Søk på datamaskinen etter driverprogramvare - tror du finner ut av resten selv .P Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei den mener den er up to date.. Enda det ikke er det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 JEG ER TRØØØØØØØTT! Å trene små svømmere er slitsomt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Zoro, vær så snill, fortell meg at dette ikke er din måte å si at du har lekt med ballene dine. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Zoro, vær så snill, fortell meg at dette ikke er din måte å si at du har lekt med ballene dine. Selvfølgelig er det, det Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei den mener den er up to date.. Enda det ikke er det. Da høyere klikker du - avinstaller og installerer den på samme måte med de driverne du lasta ned Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Gawd, er i samme driver-situasjon med PCen til en venninne. Dell altså. Like før jeg kaster hele PCen i dass. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja, men den laster neppe ned den versjonen jeg trenger - altså den nyeste tror jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spørsmål; er det ingen som har våpen i Kairo? En del går jo ganske tydelig inn for å drepe, og jeg må si at tallene på drepte høres veldig lavt ut i forhold til størrelsen på steinene som blir kastet Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Militæret/politiet har også følelser og mange er delvis på protestantene sin side. Folket tjener ingenting på å fyre våpen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) ...jeg svømmte i 2 timer i dag for å være litt flink å trene. Nå holde jeg på å dø av trøtthet! Klor gjør meg trøtt Endret 2. februar 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Akkurat mail fra Indiske ambassaden. En av de reisende får ikke visum. Mitt blodtrykk de siste ukene har gått fra 10% til 167.9%. Faen ta jævelskapet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Inb4 ein vits frå Slimda om å gjere deg våt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Militæret/politiet har også følelser og mange er delvis på protestantene sin side. Folket tjener ingenting på å fyre våpen. Militær/polit skjønner jeg. Men sånn som i Norge, hvor mange våpen er det ikek i de norske hjem? Og folket tjener jo heller ingenting på å kaste murstein Akkurat mail fra Indiske ambassaden. En av de reisende får ikke visum. Mitt blodtrykk de siste ukene har gått fra 10% til 167.9%. Faen ta jævelskapet. Og det var definitivt? Hva må man gjøre for å få til det? Komme fra feil land? Endret 2. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Militæret/politiet har også følelser og mange er delvis på protestantene sin side. Folket tjener ingenting på å fyre våpen. Militær/polit skjønner jeg. Men sånn som i Norge, hvor mange våpen er det ikek i de norske hjem? Og folket tjener jo heller ingenting på å kaste murstein Akkurat mail fra Indiske ambassaden. En av de reisende får ikke visum. Mitt blodtrykk de siste ukene har gått fra 10% til 167.9%. Faen ta jævelskapet. Og det var definitivt? Hva må man gjøre for å få til det? Komme fra feil land? Tror molotow coctail gjør bedre nytte enn en rifle! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Akkurat mail fra Indiske ambassaden. En av de reisende får ikke visum. Mitt blodtrykk de siste ukene har gått fra 10% til 167.9%. Faen ta jævelskapet. Og det var definitivt? Hva må man gjøre for å få til det? Komme fra feil land? Litt feil ordlagt. Han får, men det tar ekstremt lang behandlingstid og han rekker det ikke før han skal dra... Han kommer fra Norge og har helt norsk navn. Faren er fra Sri Lanka. Sønnen har aldri besøkt Sri Lanka, men allikevel dobbelt så lang behandlingstid. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ...jeg svømmte i 2 timer i dag for å være litt flink å trene. Nå holde jeg på å dø av trøtthet! Klor gjør meg trøtt Er det ikke digg? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ...jeg svømmte i 2 timer i dag for å være litt flink å trene. Nå holde jeg på å dø av trøtthet! Klor gjør meg trøtt Er det ikke digg? Jo veldig men er litt kjipt å ikke kunne legge seg. Legger jeg meg nå våkner jeg lattelig tidelig i morgen tidlig/i natt så må sitte oppe i 1-2timer til Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Wow, jeg burde legge meg nå ellers er risikoen for at jeg sover bort halve dagen tilstede. Jeg må sitte oppe 1-2timer med matematikk. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Wow, jeg burde legge meg nå ellers er risikoen for at jeg sover bort halve dagen tilstede. Jeg må sitte oppe 1-2timer med matematikk. :/ lurer på om jeg skal skrive opptagsprøven min til skoler nå så jeg greier å holde meg våken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg