Yavel Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Wow. Her har jeg ikke sett i tråden på snart et døgn og dere har bare postet fire sider? Er dere syke eller noe? Kafèen er død! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Wow. Her har jeg ikke sett i tråden på snart et døgn og dere har bare postet fire sider? Er dere syke eller noe? Grunnen er at jeg har hatt mye å gjøre på jobb. Ellers pleier jeg vel å poste fire sider alene Sitter å jobber på tolvte timen nå så... Endret 2. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tråden har vært skummelt stille i lengre tid, og resultatet er at folk migrerer til andre tråder. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Den som klarer å finne drivere til "Atheros AR8121/AR8113/AR8114 Family PCI-E Gigabit (L1) (Drivers)" og det må være versjon Version 1.0.0.22 - får ett + hos meg, og evig takknemmelse. Jeg klarer ikke finne driver... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Vi må alle gå sammen om å poste minst 15 poster i DNFK hver dag, med mindre vi har en MEGET god grunn. Den som klarer å finne drivere til "Atheros AR8121/AR8113/AR8114 Family PCI-E Gigabit (L1) (Drivers)" og det må være versjon Version 1.0.0.22 - får ett + hos meg, og evig takknemmelse. Jeg klarer ikke finne driver... http://www.station-drivers.com/page/atheros.htm Folk mistet ni liv... Grunnen er at jeg har hatt mye å gjøre på jobb. Ellers pleier jeg vel å poste fire sider alene Sitter å jobber på tolvte timen nå så... Bra du poster likevel! Endret 2. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har mattepröve imorgen, og er veldig takknemmlig for at det ikke er mye aktivitet her idag! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Den som klarer å finne drivere til "Atheros AR8121/AR8113/AR8114 Family PCI-E Gigabit (L1) (Drivers)" og det må være versjon Version 1.0.0.22 - får ett + hos meg, og evig takknemmelse. Jeg klarer ikke finne driver... http://www.station-drivers.com/telechargement/atheros/lan/atheros_AR813x_AR815x_v1.0.0.39(www.station-drivers.com).exe Endret 2. februar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Svarer kun på mailer, så jobber ikke så mega-hardt for øyeblikket, men ja. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Funny, jente på jobben som har tatt feil av mitt og sjefen sitt nr. Fant ut i dag at hun har tekstet med sjefen i tre uker og trodd det har vært meg. ololol 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har mattepröve imorgen, og er veldig takknemmlig for at det ikke er mye aktivitet her idag! Er bare å kalle Lars en dumming, så får du et halvt år fri.. Da trenger du ikke tenke på oss! [det var mitt 7. innlegg for idag, bare 8 igjen] Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Funny, jente på jobben som har tatt feil av mitt og sjefen sitt nr. Fant ut i dag at hun har tekstet med sjefen i tre uker og trodd det har vært meg. ololol Var det noen spennende meldinger da? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) . Endret 6. februar 2011 av Diskutert Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jo, jeg fant den siden jeg og. Men ingenting skjer når jeg trykker på den drivereren jeg skal ha. Det skjer ingenting, den bare går tilbake til forsiden igjen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Funny, jente på jobben som har tatt feil av mitt og sjefen sitt nr. Fant ut i dag at hun har tekstet med sjefen i tre uker og trodd det har vært meg. ololol Hahaha. Text details? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Var endel flaue greier. Hun fra jobben hadde feks kalt "meg" en hoe i en av meldingene (sjefen er kvinne). Heldigvis hadde sjefen tatt det bra og ledd når hun hadde sagt ifra om nr-feilen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Var endel flaue greier. Hun fra jobben hadde feks kalt "meg" en hoe i en av meldingene (sjefen er kvinne). Heldigvis hadde sjefen tatt det bra og ledd når hun hadde sagt ifra om nr-feilen. Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jo, jeg fant den siden jeg og. Men ingenting skjer når jeg trykker på den drivereren jeg skal ha. Det skjer ingenting, den bare går tilbake til forsiden igjen. Prøv denne siden. http://www.atheros.cz/atheros-network-drivers.php Du kan trykke på V-ene for å laste ned driver. Skaffet driver til et utdatert 3-Com nettverkskort på samme måten selv. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja, men det er jo ingen exe fil. Så aner ikke hvordan en installerer det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg