Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Akkurat nå er jeg i Oslo. Men vannet i Bergen er ordentlig ålreit. Vannet mitt i Bergen hadde en død sau i seg i 2004... Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dæven, det gikk hett for seg i Kosovo tråden nå. Og jeg som kom i kranglestemning... Jeg vet. Det var skikkelig kos. Og selv om jeg ikke er enig med deg om alt i alle tråder så må du ikke ta det personlig. Vi er tross alt her for å diskutere, ikke sant? Blir spennende å se hvor mange poster som forsvinner. Før Jarmo kom og stengte så var det 281 svar. Nå er det 280, men jeg regner med vi havner ned på 250-260 eller noe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg vet. Det var skikkelig kos. Og selv om jeg ikke er enig med deg om alt i alle tråder så må du ikke ta det personlig. Vi er tross alt her for å diskutere, ikke sant? Blir spennende å se hvor mange poster som forsvinner. Før Jarmo kom og stengte så var det 281 svar. Nå er det 280, men jeg regner med vi havner ned på 250-260 eller noe Jeg vet det, jeg tok akkurat fram det tunge skytset. Linken min var dritbra... Håper vår diksujon ikke blir slettet, den var ganske aktuell. Sikkert ateisme-greiene som tar farvel... Gleder meg til vi diskuterer igjen. Jeg liker saklige diskusjoner, som nå. Uten personhets, det er det som teller Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 tror han fjerner alle de der religion er roten til alt ondt osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 SasaB: Det som er rart med den tråden er at jeg stort sett ikke kan fordra kosovo-albanere, men nå endte jeg opp med å forsvare deres rett til å løsrive seg. Det er merkelig hvor en diskusjon kan føre en. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Bare meg som savner den diskusjonen med Turak og Norge sine forsvarsmuligheter? Fort, voldgrav med flytende lava og haier med laser, underjordiske baser osv osv. Han tok det seriøst og greier Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 tror han fjerner alle de der religion er roten til alt ondt osv. Samma her. Det spora sikkelig av der... SasaB:Det som er rart med den tråden er at jeg stort sett ikke kan fordra kosovo-albanere, men nå endte jeg opp med å forsvare deres rett til å løsrive seg. Det er merkelig hvor en diskusjon kan føre en. Joda, men jeg viste jo sannheten om dem med den linken. Les den, så ser du hvordan de er. Doppenger for å krige... Sikkelige engler. Jeg er ikke nasjonalist, men jeg endte opp med å hylle "mor Serbia". Jaja... Nytt på nytt om 5 min. Ser for meg serbere bli mobba, pga pøblene i Beograd... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den har jeg ikke lest, chokke. Link? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den har jeg ikke lest, chokke. Link? Den ble sletta langt tilbake til steinalderen. Om den ikke bare ble stengt da. Får ta meg bryet med å lete etter den en liten stund Åhåhåhåh. Neida. Her er den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fredagskvled og jeg er sokkløs og stuck in Orkdal.. Noen hær som har bedre planer ikveld? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Åhåhåhåh. Neida. Her er den Jippi. Høres ut som en morsom tråd *lese* edit: forresten. Leser senere i stedet. Endret 22. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fredagskvled og jeg er sokkløs og stuck in Orkdal..Noen hær som har bedre planer ikveld? Jeg var midt oppi en het diskusjon om Kosovo. Men men. Jeg skal se på TV, vaske meg og i morgen er det klippe-tid. Da blir jeg kvitt mitt afro-lignende hår... Den tråden så bra ut Chokke *lese* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Norske talenter var gøy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 *Sliten* Skulle ønske jeg hadde en sånn massasjestol vi selger på jobben..beina mine er støle hele tiden! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 http://www.joppeluiten.nl/clock/swisswatches.htm ^^ Jeg utfordrer dere til å prøve dere på den her. Les høyt og så fort dere klarer. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Norske talenter var gøy Gikk det i dag? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gikk det i dag? Ja, er akkurat ferdig Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gikk det i dag? Ja, er akkurat ferdig Søren! Trodde klokka var 18 eller noe sånt jeg.. Har vært helt slukt inn i Prison Break i dag! Det er bare så sykt spennende Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 "I want a weenie!" ^^Skjønn unge! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tim the Enchanter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg