Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dæven, det gikk hett for seg i Kosovo tråden nå. Og jeg som kom i kranglestemning... :(

Jeg vet. Det var skikkelig kos. :D

Og selv om jeg ikke er enig med deg om alt i alle tråder så må du ikke ta det personlig. Vi er tross alt her for å diskutere, ikke sant?

Blir spennende å se hvor mange poster som forsvinner. Før Jarmo kom og stengte så var det 281 svar. Nå er det 280, men jeg regner med vi havner ned på 250-260 eller noe :p

Lenke til kommentar
Jeg vet. Det var skikkelig kos. :D

Og selv om jeg ikke er enig med deg om alt i alle tråder så må du ikke ta det personlig. Vi er tross alt her for å diskutere, ikke sant?

Blir spennende å se hvor mange poster som forsvinner. Før Jarmo kom og stengte så var det 281 svar. Nå er det 280, men jeg regner med vi havner ned på 250-260 eller noe :p

Jeg vet det, jeg tok akkurat fram det tunge skytset. Linken min var dritbra... Håper vår diksujon ikke blir slettet, den var ganske aktuell. Sikkert ateisme-greiene som tar farvel...

Gleder meg til vi diskuterer igjen. Jeg liker saklige diskusjoner, som nå. Uten personhets, det er det som teller :)

Lenke til kommentar
tror han fjerner alle de der religion er roten til alt ondt osv.

Samma her. Det spora sikkelig av der...

SasaB:

Det som er rart med den tråden er at jeg stort sett ikke kan fordra kosovo-albanere, men nå endte jeg opp med å forsvare deres rett til å løsrive seg. :p

Det er merkelig hvor en diskusjon kan føre en. :wee:

Joda, men jeg viste jo sannheten om dem med den linken. Les den, så ser du hvordan de er. Doppenger for å krige... Sikkelige engler.

Jeg er ikke nasjonalist, men jeg endte opp med å hylle "mor Serbia". Jaja...

Nytt på nytt om 5 min. Ser for meg serbere bli mobba, pga pøblene i Beograd...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...