Br0dskive Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er helt på trynet å gå en linje hvor de kun legger opp gymtimene etter de som er i ekstremt dårlig form... Det er jo ikke slik at alle som går medier og kommunikasjon er i så dårlig form? Altså... 5 situps og 5 pushups, deretter spille badminton.. Det er jo ikke akkurat trening! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Det ser nå ut som om man må på den Indiske ambassaden i dag igjen. Oh joy Ta med noen karry-samples til meg, da. Endret 2. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er helt på trynet å gå en linje hvor de kun legger opp gymtimene etter de som er i ekstremt dårlig form... Det er jo ikke slik at alle som går medier og kommunikasjon er i så dårlig form? Altså... 5 situps og 5 pushups, deretter spille badminton.. Det er jo ikke akkurat trening! Øker ikke det sansynligheten din for å få en god karakter i faget rimelig mye? Jeg koser meg med Crystal Castles på skolen. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Another shitty day at school Another rainy day at school. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Øker ikke det sansynligheten din for å få en god karakter i faget rimelig mye? Det gjør det absolutt! Får jo toppkarakter, men jeg mener allikevel at gym skal være ordentlig trening og at man faktisk skal bli sliten og svett! Ikke slik lek man hadde når man gikk på barneskolen.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hver gang noen skriver "Obs sterke bilder i spoiler" eller "Advarsel, groteske bilder i spoiler" så må jeg klikke for å se hva det er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Og da innser man at det egentlig ikke er så groteske eller sterke bilder. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det gjør det absolutt! Får jo toppkarakter, men jeg mener allikevel at gym skal være ordentlig trening og at man faktisk skal bli sliten og svett! Ikke slik lek man hadde når man gikk på barneskolen.. Nei, jeg mener du skal lære teorien rundt faget. Og få muligheten til å prøve det ut i praksis. Om du da velger å bruke denne teorien på fritiden, er opp til deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg mener at Gymtimer på skolen bør brukes til opplæring av hvordan trene best mulig, samt en veldig god mengde praksis. Minst mulig skrivning, gjerne ingenting i det hele tatt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 God morgen, små, søte troll! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det ser nå ut som om man må på den Indiske ambassaden i dag igjen. Oh joy Nesten så jeg vurderer å revurdere indiatur etter å ha haørt om prosessen Det var ett av landene som sto på lista at jeg kunne tenkt meg å reise til i sommer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det ser nå ut som om man må på den Indiske ambassaden i dag igjen. Oh joy Nesten så jeg vurderer å revurdere indiatur etter å ha haørt om prosessen Det var ett av landene som sto på lista at jeg kunne tenkt meg å reise til i sommer Tja, er ikke så omfattende prosess for vanlige reisende. Mest for oss firmaer. Jeg måtte f.eks søke om Business-visa. Grunnen til at det er et helvete for meg er at det er 25 tourist visa, og ikke 1 som vanlige folk har Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 God morgen, små, søte troll! Hola! Hvordan går det? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hehe, sant nok. Hvordan er det forresten å få visum til f.eks. India hvis man allerede er i et annet land i Asia? Lar det seg gjøre eller må man liksom dra hjem for å få visum? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ding dong, kem e det som banke på nå? Er det du? Kom inn og - få deg litt KAFFIIII! Violeta, Violeta volum 1 er helt herlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hehe, sant nok. Hvordan er det forresten å få visum til f.eks. India hvis man allerede er i et annet land i Asia? Lar det seg gjøre eller må man liksom dra hjem for å få visum? Det aner jeg ikke, men vil tro at det er en jævlig prosess i og med at du har norsk pass. Folk med f.eks britisk, dansk og svensk pass i Norge må gå ekstra strafferunder i systemet for å få visum, og de får ofte kortere visumperiode. GRRR Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Great! Nå skal vi se en stum science-fiction film fra 1927 ved navn "Metropolis". Og den varer bare 153 minutter! Oh joy! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Great! Nå skal vi se en stum science-fiction film fra 1927 ved navn "Metropolis". Og den varer bare 153 minutter! Oh joy! Klassiker! Gled deg. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Klassiker! Mye mulig, men det er ikke helt min smak. Jeg liker filmer der de faktisk prater og hvor ikke alt beveger seg i halvveis fortfilm. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Good morning, peeps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg