multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 "Folk dør i dem hele tida, det er livsfarlig." Vel, det er fortsatt utrolig få i forhold til hvor mange det er som dør når de faller i trappa, blir truffet av en bil, eller kjører ut med sin egen bil Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis vi aldri hører fra Machansern etter sommeren..Så kan vi jo anta at flyvingen gikk galt. Beklageligvis ja. Men satser på at det går greit, det er kun en 45min flyvning. Jeg er faktisk mye mer redd for bussturene der nede, fyfaen for noen veier de har. 9 flyvninger i løpet av 18 dager. GLÆR MÆ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg skal fly småfly i Kambodsja til sommeren jeg, med et firma som er svartelistet i Europa. Jeg elsker firmaer som bruker russisk metall og fikser skroget med duct tape. Det er da du kjenner at du lever. Ta bilder av all gafaen de har brukt da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg skal fly småfly i Kambodsja til sommeren jeg, med et firma som er svartelistet i Europa. Jeg elsker firmaer som bruker russisk metall og fikser skroget med duct tape. Det er da du kjenner at du lever. Ta bilder av all gafaen de har brukt da Må det selvsagt. Det er propellfly, kanskje propellene holdes fast med duct tape? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg skal fly småfly i Kambodsja til sommeren jeg, med et firma som er svartelistet i Europa. Jeg elsker firmaer som bruker russisk metall og fikser skroget med duct tape. Det er da du kjenner at du lever. Ta bilder av all gafaen de har brukt da Må det selvsagt. Det er propellfly, kanskje propellene holdes fast med duct tape? Hva er navnet på selskapet? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nå syntes jeg du gjør en god jobb med å skremme Gypsy ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Beklageligvis ja. Men satser på at det går greit, det er kun en 45min flyvning. Jeg er faktisk mye mer redd for bussturene der nede, fyfaen for noen veier de har. 9 flyvninger i løpet av 18 dager. GLÆR MÆ Er det der veien er regnet som å være verdens farligste nei? eller? der det er smale dårlige veier i fjellsidene og stup rett ned. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg skal fly småfly i Kambodsja til sommeren jeg, med et firma som er svartelistet i Europa. Jeg elsker firmaer som bruker russisk metall og fikser skroget med duct tape. Det er da du kjenner at du lever. Ta bilder av all gafaen de har brukt da Må det selvsagt. Det er propellfly, kanskje propellene holdes fast med duct tape? Sånne er gøye, husker når metall kortholder var inn, så reiste jeg med propell! så da holdt jeg kortholderen inntil armlene, siden det rista sånn. Han på siden av meg ble dritt nervøs av lyden Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva er navnet på selskapet? Det er godeste Cambodia Angkor Air. Følgelig et selskap som har gått konkurs opptil flere ganger, og opererer med en ATR 72 (propell) på ruten jeg flyr. Nettsiden deres er noe latterlig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sånt må man ha bilder av! Hva er navnet på selskapet? Det er godeste Cambodia Angkor Air. Følgelig et selskap som har gått konkurs opptil flere ganger, og opererer med en ATR 72 (propell) på ruten jeg flyr. Nettsiden deres er noe latterlig. Nå ble jeg plusselig veldig glad i deg! Nå kan jeg legge meg lykkelig, natta! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 God natt troll og trollinner. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg skal fly småfly i Kambodsja til sommeren jeg, med et firma som er svartelistet i Europa. Jeg elsker firmaer som bruker russisk metall og fikser skroget med duct tape. Det er da du kjenner at du lever. Ta bilder av all gafaen de har brukt da Må det selvsagt. Det er propellfly, kanskje propellene holdes fast med duct tape? kanskje hele flyet er laget av gaffa Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Når Gud hadde skapt jorda, så St. Peter ned på den og sa: - I Afrika har man tørke, i Sør-Amerika har man flom, i Nord-Amerika har man tornadoer i Østen har man jordskjelv, men Norge slipper jo unna alle slike katastrofer? Da flirte Gud litt lurt og sa: - Bare vent til de får Quakecry 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Oh joy. Endret 2. februar 2011 av b-real Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Når Gud hadde skapt jorda, så St. Peter ned på den og sa: - I Afrika har man tørke, i Sør-Amerika har man flom, i Nord-Amerika har man tornadoer i Østen har man jordskjelv, men Norge slipper jo unna alle slike katastrofer? Da flirte Gud litt lurt og sa: - Bare vent til de får Quakecry Orginalen er mye bedre. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er så ufattelig trøtt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er ikke så trøtt som jeg var igår. Sikkert fordi jeg la meg 22:30 isteden for 01:00 som ellers. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 I dag SKAL jeg legge meg tidlig. Rett etter jobb! oh wait , stor innlevering til i morgen. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) La meg når jeg kom hjem, våkna kl 12 i natt og skal nå på skolen. Funker greit for skole, helt til jeg skal ut i helga eller har en avtale på ettermiddagen. Endret 2. februar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 I dag SKAL jeg legge meg tidlig. Rett etter jobb! oh wait , stor innlevering til i morgen. Doh. Ta et bilde og forandre filnavnet til .doc... Når læreren prøver å åpne, får man feilmeldinger, og du får utsatt det en dag eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg