Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lang tid å være i et fly.. får håpe det ikke får motorproblemer eller at dem har glemt å tanke på drivstoff.

Får håpe du troller når du sier at de glemmer å tanke drivstoff.

Det skjer aldri, Hilsen en i flybransjen.

Motorproblemer er som oftest ingenting, og alle langdistansefly kan fortsette å fly selv om 2 motorer går adundas.

Lenke til kommentar

Det er lang tid å være i et fly.. får håpe det ikke får motorproblemer eller at dem har glemt å tanke på drivstoff.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider

:whistle:

On 23 July 1983

En stund siden da? Og man har både fått bedre teknologi når det gjelder fylling av fly, samt nye og toppmoderne fly.

Jeg sier ikke at personlige feil ikke kan skje, men det er jo ikke kun 1 person som er involvert her, så det måtte i så fall være personlig feil på flere personer samtidig. Noe som er usannsynlig.

Lenke til kommentar

Motorproblemer er som oftest ingenting, og alle langdistansefly kan fortsette å fly selv om 2 motorer går adundas.

Tull, jeg skal fly Boeing 777-300LR, og Boeing 777-300ER... De får nok noen problemer om det går to motorer :innocent:

Lenke til kommentar
On 23 July 1983

En stund siden da? Og man har både fått bedre teknologi når det gjelder fylling av fly, samt nye og toppmoderne fly.

Jeg sier ikke at personlige feil ikke kan skje, men det er jo ikke kun 1 person som er involvert her, så det måtte i så fall være personlig feil på flere personer samtidig. Noe som er usannsynlig.

I know. Men måtte bare. :p
Lenke til kommentar

Hva kan man gjøre for å bli kvitt flyskrekk, er det mulig? I fear the flights.

Vennligst utdyp? Hva er det du egentlig er redd for?

At du er langt oppe? At du er avhengig av makanikk? Etc.?

Bli med småfly noen gang, det er gøy :w00t: og da går det jo an å bare lande igjen uten noe store problemer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vennligst utdyp? Hva er det du egentlig er redd for?

At du er langt oppe? At du er avhengig av makanikk? Etc.?

Bli med småfly noen gang, det er gøy :w00t: og da går det jo an å bare lande igjen uten noe store problemer.

Ja! alle de tingene. At vi krasjer og dør. Vet jo statistisk sett er fly tryggest men det hjelper ikke.

Og en ting som er sikkert, helvete skal fryse til is og griser fly før jeg nærmer meg et småfly. Blir aldri til å fly i et småfly. Folk dør i dem hele tida, det er livsfarlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...