nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er jo bare fiselett teori på mat og helse Vi skal ha foredrag om en livsstilssykdom (?) Og takk Flabba Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jessda, så hva skal man egentlig pakke når man reiser langt og blir borte en stund? Har bare 3/4 full sekk på 40 liter. Føles ut som at jeg har glemt noe basic (har en liten sekk utenom da, med bøker, iPod, kamera osv. ting som er greit å ha med inn på flyet) Tja, trenger ikke mye egentlig. Et par shorts (mulig langbukse, om du skal besøke templer o.l), T-skjorter, badeshorts og undertøy. Der har du vel det meste av klær dekket. Så har du hygienerartikler osv. Dykkermaske trenger du ikke kjøpe i Norge, da det er langt billigere på Bali. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Rart med det, men Skype kanalen vår er mye morsommere en DNFK om dagen :O Skal ikke så mye til Vi er der jo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis jeg hadde vært på skype-kanalen, hadde den vært kul. Det er jeg ikke, ergo er den teit og idiotisk. Sånn er livet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Jessda, så hva skal man egentlig pakke når man reiser langt og blir borte en stund? Har bare 3/4 full sekk på 40 liter. Føles ut som at jeg har glemt noe basic (har en liten sekk utenom da, med bøker, iPod, kamera osv. ting som er greit å ha med inn på flyet) Tja, trenger ikke mye egentlig. Et par shorts (mulig langbukse, om du skal besøke templer o.l), T-skjorter, badeshorts og undertøy. Der har du vel det meste av klær dekket. Så har du hygienerartikler osv. Dykkermaske trenger du ikke kjøpe i Norge, da det er langt billigere på Bali. Det er faktisk inkludert dykkemaske og snorkel... Har et oppsett jeg liker, så tar det med Har pakket 3 shorts, 3 skjorter, 3 t-skjorter, 5 par ankelsokker og 5 boxere, en lett chinos, sandaler, myggnett, silkepose, gadgets og hygienestuff. Endret 1. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis jeg hadde vært på skype-kanalen, hadde den vært kul. Det er jeg ikke, ergo er den teit og idiotisk. Sånn er livet. Du kan godt være med Er bare å sende skypenavn på PM Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke langbukse? Skal ikke innom Ulun Danu temple? Aner ikke hvordan kleskoden er, men i de fleste templer jeg har vært så er det langbukse og langermet som gjelder. Har kun vært i Jakarta så... Når drar du? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis jeg hadde vært på skype-kanalen, hadde den vært kul. Det er jeg ikke, ergo er den teit og idiotisk. Sånn er livet. Dessverre så er Nurk der, og hun har veldig bitchy attitude mot folk som snakker som deg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis jeg hadde vært på skype-kanalen, hadde den vært kul. Det er jeg ikke, ergo er den teit og idiotisk. Sånn er livet. Dessverre så er Nurk der, og hun har veldig bitchy attitude mot folk som snakker som deg Huff, jeg liker ikke jantelovens voktere. Jeg står over. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Skrev jo "en lett chinos" jo Mchansern. I tillegg er jeg vel nødt til å reise i en langbukse Reiser på søndag, 10.40 går flyet. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Huff, jeg liker ikke jantelovens voktere. Jeg står over. De er der ikke så ofte da -.- Og så lenge du ikke gjør det yavel gjorde så går det bra Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Skrev jo "en lett chinos" jo Mchansern. I tillegg er jeg vel nødt til å reise i en langbukse Reiser på søndag, 10.40 går flyet. Så ikke det. Da er det vel ikke mer å pakke tenker jeg? Hvor lenge blir du borte? Ja, å reise i langbukse er smart. Du reiser med Qatar, og de har en tendens til å like å skru ned tempen inne i kabinen. Spesielt ved nattflyvninger (Doha-Ngurah Rai er jo dritlangt, flyr på natten?) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Siden dere er så stille.... PÅ TIDE MED FELEMUSIKK!!!! Jeg høyner med Akk ja! Den har man mang en gang danset på bordene til ved diverse anledninger i alpene. Kjenner alpesuget hver gang jeg hører den låten. Heldigvis kun 8 dager igjen. denne passer bedre http://www.youtube.com/watch?v=E_rlJbwsbs4&feature=related liker den filmen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 *mimrer tilbake til den gangen vi hadde #SO på IRC* Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Skrev jo "en lett chinos" jo Mchansern. I tillegg er jeg vel nødt til å reise i en langbukse Reiser på søndag, 10.40 går flyet. Så ikke det. Da er det vel ikke mer å pakke tenker jeg? Hvor lenge blir du borte? Ja, å reise i langbukse er smart. Du reiser med Qatar, og de har en tendens til å like å skru ned tempen inne i kabinen. Spesielt ved nattflyvninger (Doha-Ngurah Rai er jo dritlangt, flyr på natten?) Jeg blir borte i 18 dager minus reisedager. Ja, Doha - Ngurrah Rai er nattflyving, 11 timer og 40 minutter står det på oversikten min at den skal være Fant meg vanntett lomme med belte i dag da, sånn at det går an å ta med seg pass og penger når man skal ut og surfe. Vet at tyveri ikke er så veldig utbredt der, men å la sånnt ligge på stranda alene er å strekke strikken. Endret 1. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er lang tid å være i et fly.. får håpe det ikke får motorproblemer eller at dem har glemt å tanke på drivstoff. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nrk-lisensen Fuck the world! 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 trenger ikke nrk lisens for å se på nrk på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg