Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jessda, så hva skal man egentlig pakke når man reiser langt og blir borte en stund?

Har bare 3/4 full sekk på 40 liter.

Føles ut som at jeg har glemt noe basic :p

(har en liten sekk utenom da, med bøker, iPod, kamera osv. ting som er greit å ha med inn på flyet)

Tja, trenger ikke mye egentlig. Et par shorts (mulig langbukse, om du skal besøke templer o.l), T-skjorter, badeshorts og undertøy.

Der har du vel det meste av klær dekket. Så har du hygienerartikler osv. Dykkermaske trenger du ikke kjøpe i Norge, da det er langt billigere på Bali.

Lenke til kommentar

Jessda, så hva skal man egentlig pakke når man reiser langt og blir borte en stund?

Har bare 3/4 full sekk på 40 liter.

Føles ut som at jeg har glemt noe basic :p

(har en liten sekk utenom da, med bøker, iPod, kamera osv. ting som er greit å ha med inn på flyet)

Tja, trenger ikke mye egentlig. Et par shorts (mulig langbukse, om du skal besøke templer o.l), T-skjorter, badeshorts og undertøy.

Der har du vel det meste av klær dekket. Så har du hygienerartikler osv. Dykkermaske trenger du ikke kjøpe i Norge, da det er langt billigere på Bali.

Det er faktisk inkludert dykkemaske og snorkel... Har et oppsett jeg liker, så tar det med :thumbup:

Har pakket 3 shorts, 3 skjorter, 3 t-skjorter, 5 par ankelsokker og 5 boxere, en lett chinos, sandaler, myggnett, silkepose, gadgets og hygienestuff. :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært på skype-kanalen, hadde den vært kul.

Det er jeg ikke, ergo er den teit og idiotisk.

Sånn er livet.

Dessverre så er Nurk der, og hun har veldig bitchy attitude mot folk som snakker som deg :p

Huff, jeg liker ikke jantelovens voktere.

Jeg står over.

Lenke til kommentar

Skrev jo "en lett chinos" jo Mchansern. I tillegg er jeg vel nødt til å reise i en langbukse :whistle:

Reiser på søndag, 10.40 går flyet.

Så ikke det. Da er det vel ikke mer å pakke tenker jeg? Hvor lenge blir du borte?

Ja, å reise i langbukse er smart. Du reiser med Qatar, og de har en tendens til å like å skru ned tempen inne i kabinen. Spesielt ved nattflyvninger (Doha-Ngurah Rai er jo dritlangt, flyr på natten?)

Lenke til kommentar

Skrev jo "en lett chinos" jo Mchansern. I tillegg er jeg vel nødt til å reise i en langbukse :whistle:

Reiser på søndag, 10.40 går flyet.

Så ikke det. Da er det vel ikke mer å pakke tenker jeg? Hvor lenge blir du borte?

Ja, å reise i langbukse er smart. Du reiser med Qatar, og de har en tendens til å like å skru ned tempen inne i kabinen. Spesielt ved nattflyvninger (Doha-Ngurah Rai er jo dritlangt, flyr på natten?)

Jeg blir borte i 18 dager minus reisedager.

Ja, Doha - Ngurrah Rai er nattflyving, 11 timer og 40 minutter står det på oversikten min at den skal være :ph34r:

Fant meg vanntett lomme med belte i dag da, sånn at det går an å ta med seg pass og penger når man skal ut og surfe.

Vet at tyveri ikke er så veldig utbredt der, men å la sånnt ligge på stranda alene er å strekke strikken.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...