multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lurer på hvem det var som var på besøk på Universitetet i Oslo? Var en limo registrert A-103 med politieskorte, en sivil og en uniformert som sto utafor bygningen i Karl Johan. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fjelltur? Ikke så romantisk som det høres ut . Hehe, han ba meg holde kjeft når jeg pratet. Nei, det var koselig når jeg ikke lå på bakken og kravlet. Spesielt siden han klarte å holde seg på beina. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ICE CREAM TRUCK. ICE TRUCK KILLER 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lurer på hvem det var som var på besøk på Universitetet i Oslo? Var en limo registrert A-103 med politieskorte, en sivil og en uniformert som sto utafor bygningen i Karl Johan. A-103 er kongelig. Kanskje kronprinsen? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ICE CREAM TRUCK. ICE TRUCK KILLER Dexter 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ICE CREAM TRUCK. ICE TRUCK KILLER BAY HARBOR BUTCHER er den beste sesongen, ingen protest. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Jeg ELSKER når foreldrene mine planlegger at folk skal stikke innom og hente eller gi fra seg ting, for så at de selv stikker av sier de regner med å være hjemme ganske snart for så å bare nevne; "åhh... jo sant, hvis det ringer noen på blablabla..." Mchansern: okei, da så, da var det ikke så spennende akkurat. Endret 1. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke så romantisk som det høres ut . Hehe, han ba meg holde kjeft når jeg pratet. Nei, det var koselig når jeg ikke lå på bakken og kravlet. Spesielt siden han klarte å holde seg på beina. Høres ut som en dust. Jeg er kulere å gå på fjelltur med. Fjellturer er ikke en destinasjon, det er en reise. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg gjennoppliver kafèen med munn-til-munn metode. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg gjennoppliver kafèen med munn-til-munn metode. Next time: Less tongue! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg gjennoppliver kafèen med munn-til-munn metode. IIUUUU! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Jessda, så hva skal man egentlig pakke når man reiser langt og blir borte en stund? Har bare 3/4 full sekk på 40 liter. Føles ut som at jeg har glemt noe basic (har en liten sekk utenom da, med bøker, iPod, kamera osv. ting som er greit å ha med inn på flyet) Endret 1. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ny bakte boller og kakao. mmmmmmmh! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mat & helse fremføring i morgen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mat & helse fremføring i morgen Er jo bare fiselett teori på mat og helse Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mat & helse fremføring i morgen uffda Lykketil! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Osteomelett og Top Gear. Super kombo 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Rart med det, men Skype kanalen vår er mye morsommere en DNFK om dagen :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg