SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sånn. Der var Vista reinnstallert på lappisen. Et nederlag å faktisk gjøre det. Har klart meg i over to og et halvt år uten å trenge det. Men den var blitt litt buggete nå på slutten. Håper dette hjelper. Hadde et lite problem med at DVD-romen ikke fungerer lenger, men det fiksa jeg ved å legge det på minnepenn. Så nå har jeg lært meg hvordan jeg gjør det også. All respect lost. Ubuntu, god damn it! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Pøh! Mente ikke Mac Mac da. Sjekk 160 best arnold quotes på youtube. Mac mac mac mac mac mac mac Abadaah Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Etter hvert. Er avhengig av lappisen siden jeg ikke har egen internettlinje nå. Vil heller eksperimentere med en maskin jeg ikke er avhengig av at fungerer. Når jeg har lært meg linux så kanskje. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor har du ikke egen nettlinje ;s ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fordi jeg akkurat har flytta. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor er det så laber aktivitet på forumet for tiden? Er det innbillning? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lars har vært fraværende. Og folk gjør seg klar for å dø i 2012. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor er det så laber aktivitet på forumet for tiden? Er det innbillning? Tirsdag er den store: faktisk gjøre noe på skolen/jobb Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor er det så laber aktivitet på forumet for tiden? Er det innbillning? Tirsdag er den store: faktisk gjøre noe på skolen/jobb Jeg tenkte på litt flere dager i grunn. Men det er nok bare innbillning. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor er det så laber aktivitet på forumet for tiden? Er det innbillning? Tirsdag er den store: faktisk gjøre noe på skolen/jobb Jeg tenkte på litt flere dager i grunn. Men det er nok bare innbillning. Var massiv krangling osv her i går Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Står utenfor slottet, så tror ikke det er noen god idé :/ Fy faen var på Indiske ambassaden og skulle hente ut 25 pass. 0 av de var klare og det påløper ekstra ventetid i hele februar. Det er ikke godt for blodtrykket. Hehe, det kom vel ikke egentlig som noen overraskelse vel? Jeg kunne banne på at jeg så deg på trikkstoppet utenfor oslo s, var på vei inn på byporten Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Står utenfor slottet, så tror ikke det er noen god idé :/ Fy faen var på Indiske ambassaden og skulle hente ut 25 pass. 0 av de var klare og det påløper ekstra ventetid i hele februar. Det er ikke godt for blodtrykket. Hehe, det kom vel ikke egentlig som noen overraskelse vel? Jeg kunne banne på at jeg så deg på trikkstoppet utenfor oslo s, var på vei inn på byporten Jeg sto på trikkestoppet ved Oslo S opptil flere ganger i dag. Uansett, nei kom ikke som noe sjokk at Sirkus Merano v.2.0 ikke var klare med passene nei. Og jammen sto det ikke et skilt i lobbyen om at det påløper enda lenger ventetid i Februar. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Prøvde å ringe deg akkurat da... orket ikke å gå helt tilbake og over på andré siden for å sjekke Så ut som du sto og kødda med automaten /stalkermode Endret 1. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Faen det stemmer på en prikk. Prøvde å kjøpe nytt månedskort. Hvordan kjente du meg igjen?! Endret 1. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Faen det stemmer på en prikk. Prøvde å kjøpe nytt månedskort. lurer på en ting der, automaten er inne i kontroll område, så viss du blir stoppet på perrongen å spurt om du har kort, så kan du bare si at du er på vei til å kjøpe? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Faen det stemmer på en prikk. Prøvde å kjøpe nytt månedskort. Hvordan kjente du meg igjen?! Du har posta i RPP, og jeg er ganske god til å kjenne igjen ansikter :Damn, visste jeg skulle vinket... Men nå dør mobilen, så snakkes kaféen Endret 1. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Faen det stemmer på en prikk. Prøvde å kjøpe nytt månedskort. lurer på en ting der, automaten er inne i kontroll område, så viss du blir stoppet på perrongen å spurt om du har kort, så kan du bare si at du er på vei til å kjøpe? No Fuckin idea. Flyttet nylig til Oslo, trikk er fremdeles nytt for meg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Faen det stemmer på en prikk. Prøvde å kjøpe nytt månedskort. lurer på en ting der, automaten er inne i kontroll område, så viss du blir stoppet på perrongen å spurt om du har kort, så kan du bare si at du er på vei til å kjøpe? No Fuckin idea. Flyttet nylig til Oslo, trikk er fremdeles nytt for meg. Btw, han kjente deg vel igjen på din ultimate swagger! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor er det så laber aktivitet på forumet for tiden? Er det innbillning? Du får lage en quiz elns. Alltid masse folk i tråden min rundt quiztider. Helt til Olum ødelegger ved å svare rett på alle. Dagens quiz, derimot, blir insane. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 2,5 time søvn i natt. Jeg blir straks kjørt til håndballtrening. Eliteserielag, jenter. Jeg er stygt redd for at jeg kommer til å falle død om av utmattelse. Men det blir vel bare enda en positiv vinkling i serien "mrbjoern gjør sportslige aktiviteter han ikke har peiling på." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg