SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Gruer meg til jobb. Skulle ønske jeg hadde fri i dag Har fri i dag og i morra jeg Har hatt fri fra og med tirsdag forrige uke Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg fikk hele CS5 pakken av skolen jeg Det var ikke feil! Ja, for det er Jo veldig vanskelig å skaffe photoshop Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva har skjedd med dere? Dere er treige! LAG NO LIV! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Står utenfor slottet, så tror ikke det er noen god idé :/ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Står utenfor slottet, så tror ikke det er noen god idé :/ Kjerring. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Blah... Så dødt det var her i dag da. Kjedelig å sitte hjemme uten no særlig å gjøre på når kjæresten ligger og sover etter nattvakt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Løll. Jeg har vært borte! Derfor var det stille! FO SHO! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lag liv da, Mikkel! Sett på Keelhauled eller no Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ER keelhauled. Ikke direkte ment da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sånn indirekte? Hva er indirekte kjølhaling da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vel indirekte som i jeg er sangen med fart og leven bare ikke kjølhalt. Comprende esè? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vel indirekte som i jeg er sangen med fart og leven bare ikke kjølhalt. Comprende esè? yo no comprende, esé Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dere er sååå 2009 altså Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor i alle dager skal utbetalingene fra NAV komme så sent på dagen ? Jeg VET at andre mennesker får de tidlig om morgenen eller hvertfall før klokken slår slaget 12:00 Ellers har de faktisk gjort en god jobb for denne omgang Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac mac Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Står utenfor slottet, så tror ikke det er noen god idé :/ Fy faen var på Indiske ambassaden og skulle hente ut 25 pass. 0 av de var klare og det påløper ekstra ventetid i hele februar. Det er ikke godt for blodtrykket. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 helst ikke mac nei Mikkel . men kunne gjerne tenkt meg en macintosh forsterker Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Pøh! Mente ikke Mac Mac da. Sjekk 160 best arnold quotes på youtube. Mac mac mac mac mac mac mac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sånn. Der var Vista reinnstallert på lappisen. Et nederlag å faktisk gjøre det. Har klart meg i over to og et halvt år uten å trenge det. Men den var blitt litt buggete nå på slutten. Håper dette hjelper. Hadde et lite problem med at DVD-romen ikke fungerer lenger, men det fiksa jeg ved å legge det på minnepenn. Så nå har jeg lært meg hvordan jeg gjør det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg