KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Not for the dough? Nei, var multicyde (eller noe) det ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei, får vel starte dagen med en dusj....etter frokosten blir det å jobbe med hovedoppgaven igjen. Moro. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Date med Hans på Burger King? Seems spooky. Endret 1. februar 2011 av Diskutert Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Turn to me and say it can't be true. There's no way I came out of you. Crystal Castles og lesing til oppgave om befolkningsvekst. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Date via Diskusjon.no? Kan umulig finne kjærligheten her med mindre du bruker sokker i sandalene, hører på Akon og sniffer formfett Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Date via Diskusjon.no? Kan umulig finne kjærligheten her med mindre du bruker sokker i sandalene, hører på Akon og sniffer formfett Det har da fungert før? Forubebbier har vi til og med. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jøss. Slenger man ut kontaktannonse med bilde her i Forumkaféen mens man venter på "asl?" kommer rennende inn i innboksen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jøss. Slenger man ut kontaktannonse med bilde her i Forumkaféen mens man venter på "asl?" kommer rennende inn i innboksen? Jeez. Man kommer i kontakt med folk som man ville gjort ellers? Mulig jeg bare er ung og liberal, og er åpen for å treffe folk på nettet da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Date via Diskusjon.no? Kan umulig finne kjærligheten her med mindre du bruker sokker i sandalene, hører på Akon og sniffer formfett Er ikke date da din tøysekopp. Jeg og Multisync som også er mannlig skal på fullt heteroseksuelt manèr skal nyte en lunsj på Burger King, kongen over alle burgere. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Når jeg kommer til Oslo må vi treffes! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jøss. Slenger man ut kontaktannonse med bilde her i Forumkaféen mens man venter på "asl?" kommer rennende inn i innboksen? Jeez. Man kommer i kontakt med folk som man ville gjort ellers? Mulig jeg bare er ung og liberal, og er åpen for å treffe folk på nettet da. Du må ikke ta alt jeg skriver her bokstavelig, lille venn. Skriver mest tull. Har da møtt et par stykker her fra forumet selv. Er forresten ikke så gammel jeg heller, 90-modell Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Date via Diskusjon.no? Kan umulig finne kjærligheten her med mindre du bruker sokker i sandalene, hører på Akon og sniffer formfett De har da fjernet drivgassene fra formfett, så det er isåfall bare et klissete ansikt du får av å sniffe det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sjokk at bussen kjørte rett foran øynene mine... da var det en time til neste. Visste jeg skulle kjørt xD Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hehe Alltid en bummer når bussen stikker. Spesielt før tiden den egentlig skal kjøre! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Date via Diskusjon.no? Kan umulig finne kjærligheten her med mindre du bruker sokker i sandalene, hører på Akon og sniffer formfett Fant to kjærester på forumet, jeg. Good times. RPP-stalking funket i 06. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er forresten ikke så gammel jeg heller, 90-modell Duh.. du er gammel. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er forresten ikke så gammel jeg heller, 90-modell Duh.. du er gammel. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Date via Diskusjon.no? Kan umulig finne kjærligheten her med mindre du bruker sokker i sandalene, hører på Akon og sniffer formfett Fant to kjærester på forumet, jeg. Good times. RPP-stalking funket i 06. Såpass ja. Stalking har aldri vært min sterkeste side dessverre. Time to step it up a notch. Derja, fant MrBjoern rimelig kjapt på Face. Du er da ikke så mye yngre enn meg! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Derja, fant MrBjoern rimelig kjapt på Face. Du er da ikke så mye yngre enn meg! Jeg er UNG NOK! Fyller hvertfall ikke 21 det året her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg