Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss. Slenger man ut kontaktannonse med bilde her i Forumkaféen mens man venter på "asl?" kommer rennende inn i innboksen?

Jeez. Man kommer i kontakt med folk som man ville gjort ellers?

Mulig jeg bare er ung og liberal, og er åpen for å treffe folk på nettet da. :ermm:

Lenke til kommentar

Date via Diskusjon.no? Kan umulig finne kjærligheten her med mindre du bruker sokker i sandalene, hører på Akon og sniffer formfett

Er ikke date da din tøysekopp.

Jeg og Multisync som også er mannlig skal på fullt heteroseksuelt manèr skal nyte en lunsj på Burger King, kongen over alle burgere.

Lenke til kommentar

Jøss. Slenger man ut kontaktannonse med bilde her i Forumkaféen mens man venter på "asl?" kommer rennende inn i innboksen?

Jeez. Man kommer i kontakt med folk som man ville gjort ellers?

Mulig jeg bare er ung og liberal, og er åpen for å treffe folk på nettet da. :ermm:

Du må ikke ta alt jeg skriver her bokstavelig, lille venn. Skriver mest tull. Har da møtt et par stykker her fra forumet selv. Er forresten ikke så gammel jeg heller, 90-modell :)

Lenke til kommentar

Date via Diskusjon.no? Kan umulig finne kjærligheten her med mindre du bruker sokker i sandalene, hører på Akon og sniffer formfett

De har da fjernet drivgassene fra formfett, så det er isåfall bare et klissete ansikt du får av å sniffe det.

Lenke til kommentar

Fant to kjærester på forumet, jeg. Good times. RPP-stalking funket i 06.

Såpass ja. Stalking har aldri vært min sterkeste side dessverre. Time to step it up a notch.

Derja, fant MrBjoern rimelig kjapt på Face. Du er da ikke så mye yngre enn meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...