Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg og tenker det nesten er tropetilstander ute Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hadde du egentlig lyst på henne i natt ? seksuelt ? Han ja. Resten gir seg vel kanskje selv. En av de få personene jeg føler at jeg stoler veldig på seksuelt. Om det da er ene eksen min, ser jeg ikke på som noe problem. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sweet å ha det sånn . Har bare en FGF jeg er sånn trygg på 100% , kan være fordi alle mine exer ikke er tilgjengelig seksuelt pr idag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 har ikke brukt jakke i hele vinter Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 har ikke brukt jakke i hele vinter Du er i Danmark. Ta deg en kartoffel 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 jeg var da i norge i vinter også. men du har et poeng. maks vært minus 15 her ellerno trur jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sweet å ha det sånn . Har bare en FGF jeg er sånn trygg på 100% , kan være fordi alle mine exer ikke er tilgjengelig seksuelt pr idag Tja.. joda. Greia er jo bare at.. jeg bor på Østlandet, han i Bergen. Er liksom ikke noen jeg bare reiser til om jeg er kåt en kveld. På en annen side, jeg setter fortsatt pris på å ha noen jeg kan prate åpent om sånne ting med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Så jeg åpner et spillforum, og det første jeg ser er en tråd med denne tittelen: I'm 19 and my girlfriend is 14 Uh oh. Så åpner jeg tråden, og begynner å lese. Is there a good zone for us to quest together? I leveled a bit faster than her *Phew!* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Så jeg åpner et spillforum, og det første jeg ser er en tråd med denne tittelen: I'm 19 and my girlfriend is 14 Uh oh. Så åpner jeg tråden, og begynner å lese. Is there a good zone for us to quest together? I leveled a bit faster than her *Phew!* Du skal ikke se bort i fra at de tar andre "quests" når de er alene også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg trenger en Dairy Queen i dette landet. NÅ! :| Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sikkert laaaangt fra det du vil ha, men jeg har brukt denne her ganske ofte: http://www.just-eat.no/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 "belly og brain"? ( tenker på det som er på just-eat sia ) det ska jo være pinky and the brain, og de skal være mus! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Aaaha,, DQ er en kjede ja Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 weeey, skole -.- i dag møter jeg da opp, istedetfor å bli lurt av en den sms fra fronter! hva skjer i kafèen i dag? Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 God morgen Greit at man møter opp til skolen. Selv var jeg oppe halv 6 for å dra på jobb -.- veit ikke hva som pleier å diskuteres her, så har ikke mange innvendinger Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Her pissregner det! Innsjøen som har danna seg i parkeringsplassen overgår snart flommen i australia Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er parkert på jobben og klar for date med multisync senere i dag. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Her har det sluttet å regne Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Regna i dag tidlig på vei til jobb, men dessverre ikke nok til å fjerne snø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg